ffixer lépett

ffixer

Na végre, idén is eljött a nagy nyaralás! Nekem ez konkrétan Augusztus 1.-től 8.-ig fog tartani, de ami azt illeti ma nem leszek itthon, holnap pedig már inkább a készülődéssel fog eltelni a nap. Egyébként láttam a tegnapi Bounty Hunters-t szinkronosan, szerintem vagy tízszer nagyobb élmény volt mint anno gépen nézni eredeti nyelven, de valószínűleg benyomásokat majd Supergalaxys fog írni, elvégre ez egy páratlan számú rész. Viszont akkor lehet hogy majd a Zillo bestiát is ő fogja véleményezni, hisz akkor én még nyaralni fogok. Egyébként Wilwarin-nak üzenem, hogy az augusztus karaktere ügyet is csak akkor tudom majd elintézni, ha megjöttem. Na szóval akkor üdv mindenkinek, én most egy hétre elhúztam innen a csíkot.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr652186880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rex Százados 2010.07.31. 22:28:14

Jó nyaralást és kellemes pihenést ffixer! :))

Rex Százados 2010.07.31. 22:28:14

Jó nyaralást és kellemes pihenést ffixer! :))

kav12 2010.08.01. 11:34:55

Nekem nagyon tetszett a szinkron. Egetértek ffixerrel, jobban volt élvezhető, mint az eredeti :) Annak örültem a leges legjobban, hogy nem szokásos szinkronokat raktak be a főbb szereplőknek. Egy szokásos volt, az a kalóz, aki azt kiabálja, mikor Hondo lóg: A Kapitány!
Szerintem király rész volt :Đ Ezzel a résszel a szinkron nagyot ugrott :Đ (legalábbis nálam)
Remélem az évadzáróban is ez lesz Hondo hangja... az 1. évadban is ez volt :Đ
Obi-Wan, Anakin, Ashoka meg.... hozták a formájukat :Đ Jobban, mint máskor :ĐĐĐ

Ariza (törölt) 2010.08.01. 20:50:20

@kav12: Amugy felvettelek társoldinak oks? Maj nézd meg....

kav12 2010.08.02. 11:42:18

@Ariza: Szia!
Ok, én is kiteszlek, de csak ha hazaérek. Bocsi, de itt nem lehet egy képre rátenni valamiért egy hiperhivatkozást :S Mármint ezen a gépen... Amúgy köszi ;)
süti beállítások módosítása