Delta Squad a 3. évadban!!! (!!!!!!!!!!!!)

ffixer

A kezdetben kissé zavaros, fura félperces teaser után jött egy másfél perces, ami azért már jóval jobb volt, de azért még mindig kissé zavaros volt, és talán nem is kellően pörgős. Aztán jött a múltkori bejegyzésben látható rövidke trailer, ami sok újat nem tett hozzá az eddig látottakhoz, de ahhoz azért már így is elég volt, hogy már nagyon kezdjük várni az új évadot. Most pedig a Celebration V alkalmával kaptunk egy új trailert, ami felülmúl minden eddig látottat.
Az egyik kommentelőnk már belinkelte az egyik hozzászólásában, de eztkövetően majd én is kiteszem egy bejegyzésben. Na szóval már abban a trailerben is feltűnt a NAGY NÉGYES egy-két másodperc erejéig, de a Celebration V rendezvényen valaki - nemtudom hogy ki, de nagyon szépen köszönjük neki- lekamerázott a vetítésről egy olyan jelenetet, ahol a Delta Squad találkozik néhány jedivel. A videó nem túl jó minőségű, de attól még egyszerűen kötelező megnézni. Oké, lehet hogy kissé elfogult ez a bejegyzés, dehát ugye a delta osztag négy tagja (Boss, Scorch, Fixer és Sev) között ott van az én kedvenc klónom, aki egyben a nicknév adóm is - ugye a Fixerből lett a ffixer. És...a fenébe is...Ő IS SZEREPELNI FOG A CW-ban!!!
Egyébként láthatólag ennek nem csak én örülök, hiszen a videó végét is tapsvihar fogadta. Azért jó lehetett ott lenni élőben, ennyi csodát látni, persze gondolom hogy

1. nem engednek be csak úgy akárkit, inkább csak újságírokat, tudósítókat, munkatársakat stb... persze lehet hogy nem így van, de a kettes pont akkor is bökkenő lenne
2. San Fransisco elég messze van.

Na mind1, még szerencse hogy létezik az internet, így mi is láthatjuk ezeket a csodákat. Egyébként lehet hogy majd még más dolgokat is közzéteszek majd itt online a rendezvénnyel kapcsolatban, de először gyönyörködjünk a rosszminőségű, ám aranyat érő mozgóképanyagban:

Ui.: Ami Zillo sárkány coruscanti örjőngését, és az azzal kapcsolatos szinkront illeti...nos elvileg SuperGalaxys fog írni beszámolót. Ha nem, akkor legkésőbb a Death Trap benyomásaival együtt fog érkezni. Addig azért itt van a szinkronos rész, ha valaki még nem látta:

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr1002225458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argu fisto 2010.08.16. 14:21:47

Hú én már nagyon várom ezt a részt . ffixer nem tudod , hogy a koporsóban ki van ? Egyépként a Jedik is ismerősek : Obi Wan , Plo Koon , Adi Gallia , és egy új Jedi

argu fisto 2010.08.16. 14:22:44

Nem lehet , hogy a koporsóban Ahsoka van ?

argu fisto 2010.08.16. 14:23:20

Nem lehet , hogy a koporsóban Ahsoka van ?

Zomb!eboy 2010.08.16. 14:26:36

Az "új" jedi Sasee Tiin mester, akit azért illett volna a cikkben is említeni.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.08.16. 14:30:20

@Zomb!eboy: A deltásokon volt a hangsúly, de igen, ott van ő is :)

Gree parancsnok 2010.08.16. 14:36:19

@ffixer: én őt csak kosfejűnek hívom :)

Butterbean 2010.08.16. 16:32:34

@ffixer:
Remélem az eredeti szinkronhangjuk lesz!!

Eszchan · http://jedirend.com 2010.08.16. 17:19:28

Ffixer, te miről beszélsz? Ezt a Celebrationön adták le, ami tele volt rajongókkal, a rajongók visítoznak a videó alatt, és Floridában volt a CV, azon belül Orlandóban.

kriso08 2010.08.17. 08:03:09

85%-ban biztos vagyok hogy,Ima-Gun Di lesz az aki a koporsóban lesz.

argu fisto 2010.08.17. 10:25:47

Hát én nemtom ki lesz a koporsóban . Ha valaki olyan ügyes , hogy le tudja fordítani a videót akkor talán megtudjuk

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.08.18. 22:14:14

Én csak annyit értek ( korlátozott angol tudásommal, amit a játékokból és ilyenekből tudok), hogy egy jediről van szó.
Jah és a deltások 4en vannak de a videóban csak 3-man látszanak.

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.08.18. 22:19:32

Amúgy észre vettétek,hogy a videóban obi-wanon nincs páncél?

grievous 2010.08.18. 22:27:17

az nem OBIVAN:::hanyszor mondjam

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.08.18. 22:33:09

Az tuti obi-wan,ismersz mást aki így néz ki?
És a hangja is olyan mint Obi-nak.

grievous 2010.08.18. 23:00:25

@DJnorbi2: lehet csak azert gondoltam mert nem ugy all a haja sem az arca is kicsit mas..

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.08.19. 08:42:21

nézzétek meg a 31. másodpercet. Látszik az arca

argu fisto 2010.08.19. 12:18:54

Az Obi , mert mindig amikor gondolkodik így fogja az állát . Tehát az tuti , hogy Obi

csongor242 2010.08.22. 22:24:36

Egyébként a republic commando végén is csak hárman vannak és (aszt hiszem fikszer) nagyon dühös úgyhogy szerintem valaki kinyúvadt. :(

Captain Korbel 2010.08.22. 22:57:37

@csongor242: Igen, mert a játék végén megszakad a kapcsolat Sev-vel és utána már nem is találkoznak vele, de ebben benne van mert látni a piros színnel díszített sisakos klónt és ha jól emlékszem akkor ő az.

kyler 2010.08.23. 10:46:39

@csongor242: igen, valóban csak 3-an vannak a játék végén (Boss Fixer Scorch) de a videón ha jól megnézitek a hajóban 4-en vannak de csak 3 kommandós jön ki, Boss az biztos, Sev ben sem kételkedem, de hogy, kijön ki harmadiknak azt nemlehet látni...

kyler 2010.08.23. 10:57:22

Igen, valóban így van a játék végén csak Scorch Fixer Boss marad de most is, ha jól megfigyelitek a hajóban 4-en vannak de csak 3-an jönnek ki.Boss az biztos hogy, ott van, Sev-ben sem kételkedem, a harmadik aki Boss mögött áll az Scorch a színét én sem látom de a táskáján van az 2 hosszú valami ami Fixer-nek jóval kisebb Scorch-nak meg pont ugyanakkora.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.08.24. 16:31:53

De a játék vége szerintem később játszódik, mint ez a rész.

Ariza (törölt) 2010.08.24. 16:46:51

De amugy ez a Fixer név ez nekem teljesen új volt pedig már háromszor végigtoltam a játékot. Mert én magyarba nyomtam.....

kyler 2010.08.25. 00:26:30

hát h mikor játszodik azt nemlehet tudni de a játék is a klónok háborújában van, h előtte vagy utána azt nemtudom.
Ariza elöször én angulul játszottam az azert volt sz@r mert alig ertettem valamit de a nevek normálisak voltak. Másodszorra végigvittem magyarral azzal ugy kb nemisvolt semmi bajom csak kár h a neveket is "leforditották":

Scorch ---> Pörzsölt
Sev ---> Hetes
Fixer ---> Javító,Ezermester (ez a leghülyébb "név" ami csak lehet...)
Boss ---> Főnök
süti beállítások módosítása