The Zillo Beast Strikes Back - Szinkronos benyomások

SuperGalaxys

Mielőtt elkezdenénk a Zillo Sárkány Visszavág című epizód szinkronját tanulmányozni, szeretnék elnézést kérni a késésért. Szóval, kezdjük is!

Az első, ami feltűnt, hogy miért sárkány? A fenevad nem volt jó? OKé, a sárkány rövidebb, meg végülis hasonlít is Zillora, de akkor is... Na mindegy, hülyeség ezen tépődni.

Nézzük a főszereplőket: Anakin hangja remek, Obi-wan és Windu is hozza a formáját, nem lehet panasz Padmé hangjára sem. Amire viszont panasz lehet, az Palpatine.

Kedves főkancellárunk/sith nagyurunk hangszíne ugyanis állandóan változik. Az eredeti hangja egyszer van, máskor nincs. Ebben a részben sajnos éppen a rosszabb hangját kapta. Ebben a részben pedig én szívesebben hallottam volna a Sithek bosszújás hangját, elvégre az egész sorozat folyamán most a leggonoszabb.

Van valami, amiben ffixerrel teljesen egyetértek: a Zillo remek szinkront kapott, a bömbölései pontosan uyganazok, mint az eredetiben, rá nem lehet panasz ;P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr922228408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Higany13 2010.08.17. 20:46:11

Palpatine eredeti magyar hangja Gruber Hugó, aki egyébként szerintem is sokkal jobb szinkronhang, egyetértek a cikkben leírtakkal!

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.08.18. 22:09:05

Az Zillo sárkányhoz: én sem értem miért sárkány, de a Tatooine on élő Krayt sárkány is ilyen. Az is csak egy nagy gyík.
Palpatine: Én is szívesebben hallanám a régi hangját, Jó a mostani hangja is, de a megszokott hangja jobb lenne.
Ui: Padme hangja nem változott meg a sithek bosszújához képest, mert nekem nagyon úgy tűnik, de lehet hogy csak nekem. Szerintem az első évadban még nem ilyen volt a hangja

barkó 2010.08.22. 14:17:02

Ti nem hiányoljátok a Death Trap - Szinkronos benyomások c. bejegyzést? Mert én igen... ffixer ha akarod megírom helyetted :DD
süti beállítások módosítása