Dooku vs. Ventress?

ffixer

Ugyebár a trailerbe hallhattuk, hogy Sidious megparancsolja Dooku-nak, hogy végezzen a szeretett orgyilkosával, Ventress-sel. Hogy miért, azt én még nem tudom, de van egy olyan verzióm, hogy talán az ő hibájából nem sikerül majd elfoglalniuk a szepiknek a Kamino-t, és esetleg ez lehet majd a parancs oka.
Mindenesetre úgytűnik, hogy a támadást Ventress túl fogja élni, és majd a Dathomirra utazik, hogy az éjnővérektől segítséget kérjen. Valószínűleg Dooku-nak sikerül megsebesítenie az orgyilkosnőt, ugyanis legyengülve érkezik majd meg a Dathomir-ra.

Amire pedig a trailerben aztmondtam, hogy talán újra fogják éleszteni Ventress-t... nos nemhinném. Inkább talán meggyógyítják, vagy átváltoztatják, vagy valami ilyesmi... Ugyanis a fent látható videó végén Ventress összeesett.
Ez még mindig csak a saját verzióm, de tételezzük fel, hogy Ventress-t sikeresen meggyógyítják, és segítenek neki legyőzni a volt mesterét. Ez logikus is, és megmagyarázná, hogy Dooku miért harcol éjnővérekkel a következő, véleményem szerint egész izgalmas jelenetben:

Egyébként találtam egy olyan videót, még a régi cw sorozatból - amit én nem néztem-, hogy Dooku és Ventress egymással harcol, a párbajt pedig Sidious holoüzenete szakítja félbe. Nem tudom, hogy ennek mennyi köze van ahhoz, ami az új cw sorozatban lesz, mindenesetre nem is akarom megtudni, jól jön ha van pár meglepetés, amit nem tudunk előre ;)

Kiváncsi vagyok erre a szálra is, még egy ok a sok közül, hogy várjam a 3. évadot. Ráadásul ez a Dathomir is nagyon jól néz ki, eléggé hangulatos ezzel a "vörösségével", már most beborítékolom, hogy ez lesz a 3. évad, sőt az egész sorozat egyik legkirályabb bolygója.
Ennyi lett volna a bejegyzés, várjuk tovább a harmadik évadot.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr922230968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.08.18. 17:28:22

Az a "régi" CW sorozat a legjobb. Érdemes megnézni. Amúgy az a párbaj csak annyi, hogy ott választja ki Dooku Ventresst tanítványának. Tehát semmi különös. Viszont ebben a sorozatban nincs Anakinnak padawanja. Ami szerintem jobb is.

grievous 2010.08.18. 17:34:12

1.szerintem egy nagy balgasag nagy tulzasok vannak benne.

grievous 2010.08.18. 17:44:42

itt van a deltasotok kicsit szebb minosegbe:www.youtube.com/watch?v=JFUhv_Zv_zw&feature=player_embedded
szerintem az nem Obivan.....

grievous 2010.08.19. 12:21:09

@Inzume: pl amikor grievous legyoz nem istudom pontosan 5 jedit?asszem.

barkó 2010.08.19. 15:12:40

@grievous: Grievous erre mindenhol képes kivéve ebben a CW-ben, mert ebben eddig összesen nem győzött le 5 Jedit. Nekem a rajzolása miatt nem tetszett a régi CW. Ez jobban, mivel ez (igencsak ügyes) animáció.

Xefim 2010.08.19. 17:26:16

@grievous: Szerintem meg Obivan, csak.... más ruhában? :O Nos ha valóban lecserélték a ruháját annak én személy szerint örülnék, mert nem nagyon tetszik neki sem meg anakinnak sem a nyakán az a páncél szerű nem is tudom micsoda. A többi jedinek jobb.

Xefim 2010.08.19. 17:29:30

Meg amúgy már nem tudom hogy hol, de olvastam hogy a Kit Fistonak hangját kölcsönző színész egyszer azt nyilatkozta hogy lesz változás a karakterek megjelenésében. Nem tudom... Anakinon biztos lehetne változtatni...

Obi-Wan 2010.08.19. 19:59:53

Szerintem is Obi-Wan!
Egyébként meg: csak gondoljátok végig...Majd (remélem még pár évad múlva) a Coruscanti csatában kell vége lennie a CW-nak, ugye?
És ott már Obi-Wannak és Anakinnak is más ruhája van...szóval...vmikor meg kell oldani azt is...
És ha Obinak téll ez lesz a cucca, annak örülni fogok, nkm ez a ruha sokkal jobban tetszik! ;)

kav12 2010.08.19. 21:09:30

@Obi-Wan: Miért épp a coruscant-i csatának kell a legvégén lenni? mi van, ha azt kihagyják, de a következő résznek az előtörténete ír róla, és az a rész, ami jön, az mondjuk a Mygeeto-n játszódik... jóval a 66-os parancs előtt. Meg egy csomó csata van még a coruscant-i csata, és a 66-os parancs között... rengeteg. Tehát nem kéne szerintem véget érnie a corsucant-i csatával. Attól még, hogy a főbb szereplőket (Anakin, Obi-Wan, Mace Windu, Yoda, stb) hanyagolják... mondjuk biztos a coruscanti csata lesz a legutolsó, ahogy Filoniékat ismerem :/

kriso08 2010.08.20. 08:15:37

Az én verzióm:Dooku harcolni fog Ventressel,mint szellem (ha meghal) meg Jango Fettel és az Old Republicból egy sith,Darth Malak.Dooku gyenge egyedül,ezért Sidious is segít,és Darth Maul,mint szellem.

Toldor 2010.08.20. 10:07:38

Mivan?! Te hülye vagy :S

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.08.20. 12:27:25

@kriso08: VEntresst szerintem nem tanította meg Qui-gon, hogyan lehet szellemként tovább élni... Különösen, hogy ezt csak a világos oldalt használók tudják elérni XD

barkó 2010.08.20. 15:33:56

Van egy nagyon jó ötletem: Megvárom amíg kiderül, hogy mi a franc játszódik a jelenetben.

mpsith 2010.08.20. 16:03:38

@SuperGalaxys: Nagyon nem így van. Itt van pár sith akiknek volt szellemük: Marka Ragnos, Exar Kun, Darth Bane, és Darth Sidious. Van még több is.

Zomb!eboy 2010.08.20. 16:28:55

Mivel még nem írták, ezért leírom, hogy Ventresst a régi CW-s részben elrabolja Dooku, hogy a saját bérgyilkosa legyen, ez Asajjnak persze nincs ínyére, amúgy már lég letaszította a Yavinon Anakin Ventresst, mert Anakin akkor még padawan volt, itt már nem az, és egy nem ide illő kérdés, de reagálst OFFban nem kaptam, van valakinek farmerama profilja? Jól jönne néhány szomszéd.

kav12 2010.08.20. 17:01:51

@Zomb!eboy: xĐ ez tényleg nem ide való... de azért van farmeramám :P kav12 vok ott is :Đ

kav12 2010.08.20. 17:02:35

@Zomb!eboy: van farmeramás profilom... kav12 ott is

Zomb!eboy 2010.08.21. 10:11:13

@Inzume: Ja, tényleg, neked van igazad, két éves emlékezetből próbáltam mondani, bocsánat.
@kav12: Felveszlek szomszédnak.
süti beállítások módosítása