Baaadmovies Oscar

ffixer

Még mielőtt elmondanám, hogy miről is van szó, szeretném közölni, hogy eddig azért nem volt szinkronos benyomások a 20.-dik részről, mert a mesekaneten nem sziveskedett kirakni. Szerintem pánikra semmi ok, ugyanis semmi más nem került fel az oldalra az elmúlt napokban, így tételezzük fel, hogy a szerkesztő nincs gépközelben, mert mondjuk nyaral. De amint kint lesz a videó, majd lesz szinkronos benyomás, addig viszont feleslegesenek tartom ezt megírni.
Na viszont nem ezért írok most bejegyzést, hanem azért mert ma lesz a Baaadmovies Oscar pályázatának az eredményhirdetése.
Azt tudni kell rólam, hogy elég gyakran látogatom azt az oldalt, mert szerintem zseniális videókat csinálnak, köztük nem egy olyat, amitől az ember leröhögi magát a székről. Persze már azt is meghökkentő látni, hogy mennyire sok a rossz film, és hogy egyik-egyik már felfoghatatlanul röhejes. Gondolkoztam is már azon, hogy majd valamikor ajánlok nekik egy linkcserét, azaz hogy felvennénk egymást társoldalnak. Mondjuk a szerkesztők véleményük szerint nem épp Clone Wars rajongók, de nem is kezdték el nézni a sorozatot, hisz a tényleg nem túl kedvcsináló mozifilm elriasztotta őket. Persze ez nem újdonság, sokan vannak akik a mozifilm után nem adtak esélyt az annál sokkal jobb sorozatnak.
Na szóval erre a Baaadmovies-os pályázatra pár héttel ezelőtt én is csináltam egy videóbemutatót (mert hogy azzal kellett indulni). Igazából nem voltak túlzottan nagy korlátok, lehetett csinálni bemutatót akármilyen filmről, jóról rosszról egyaránt.
Én a Fanboys - Rajongók Háborúja című Star Wars paródiáról csináltam egy rövidkének éppen nem nevezhető (több mint 20 perces) videóbemutatót, amit meg is nézhet aki akar:

Az eredményhirdetés a Baaadmovies-on fog zajlani, a livestream-en keresztül, azonban van két kategória, amit szavazással dönthetnek el a látogatók.
Az egyik az, hogy kié legyen a közönségdíj, a másik az, hogy kié volt a legjobb intró.
A közönségdíjra
itt, az intróra pedig itt tudtok szavazni.
Én nem kívánok csalni, senkit sem akarok kényszeríteni hogy szavazzon, és ha szavaz akkor sem köteles az enyémre. De ha esetleg tetszik a videóm, és nem sajnálsz pár kattintást, akkor örülök, ha szavazol a videómra!
Egyébként az intróról még annyit, hogy rövidre, és pörgősre terveztem, kevés filmet használtam fel hozzá, de azok közül olyanokat, amelyek nagy kedvencek.
Van benne egy kis rész a Clone Wars-ból (sajnos a sorozatból nem találtam gyorsan letölthető, rövid, de HD minőségű anyagot, így maradt a film egyik rövid, külön letölthető HD-s részlete), a két kedvenc képregényfilmemből, a Sötét Lovagból és a Watchmenből, illetve az Inception (elbaltázott magyar fordításban Eredet...) traileréből is visszaköszön 1-2 másodperc erejéig. Aki csak az intróra kiváncsi, annak csak tessék:
 

Mégegyszer köszönöm, ha esetleg a videómra szavaztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr1002246367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása