3. évad TOP 5 várólista by ffixer

ffixer

A harmadik évadot már sokan várják, többnyire sok dolog miatt. Ezzel én is így vagyok, és most összeállítottam nektek egy TOP 5-ös listát, hogy úgy konkrétan mégis mik azok a dolgok, amik miatt én most a legjobban várom az évadot. Természetesen kizárt, hogy CSAK ezek lesznek jók, ahogy a múltkori évadnál, valószínűleg most is csak néhány részből vannak a trailerbe berakott jelenetek. Viszont egyelőre csak az alapján itélhet az ember, amit előzetesen látott, na de akkor nézzük is:

5. helyezett: Ahsoka álmai
"Always in motion is the future, and many possible futures there are." Szinte alig van olyan season 3-as videó, ahol ez a mondat ne hangzott volna el, azt is megtudhattuk már hogy Ahsoka-nak elég para látomásai/álmai lesznek majd, és a trailerben látottak alapján nehéz megmondani, hogy mi az ami téves, és mi az ami valós. Bármennyire is tartom én furának ezt a dolgot, attól még tény hogy pont emiatt szerintem mindenki nagyon kiváncsi arra, hogy mit is fognak ebből kihozni. Én is az vagyok.


4. helyezett: A Halálőrség visszatérése
Az igazság az, hogy a Halálőrségnek még koránt sem áldozott le, s ezt nem csak a Duchess of Mandalore befejezése, hanem a harmadik évad trailere is igazolja. Én szerettem a Halálőrséges részeket (mondjuk a Voyage of Temptation annyira nem volt nagy kedvenc), és kiváncsi vagyok hogy mi lesz Mandalore sorsa. A trailer alapján utcai harcokra is számíthatunk majd, király ;)

3. helyezett: II. Ryloth-i csata
Több mint valószínű, hogy a már jól ismert twi'lek bolygó majd a szepik űrbéli előrenyomulásának az okából válik majd ismét hadszíntérré. A Kamino-val ellentétben még nemigen tudni, hogy lesz-e majd (megint) űrcsata a bolygó felett, de végül is mindegy, hisz a "földi"csata is igen látványosnak akciódúsnak igérkezik. Persze kérdés, hogy felül tudja-e majd múlni az első évadban láthatót, az eddigiek alapján nekem úgytűnik, hogy igen. Ezért is várom már annyira. Ja, és természetesen megint találkozhatunk majd a szabadságharcosok vezetőjével, Syndulla tábornokkal, ami pedig a jediket illeti, Di mestert (új szereplő a sorozatban) láthatjuk majd.
2. helyezett: Kamino
Nincs az a Season 3-as várólista, amiről ez kimaradhatna. A Star Wars filmekben nekem messze a Kamino volt a legszimpatikusabb bolygó, és bántam is nagyon, hogy eddig nem tűnt fel a sorozatban, de most mindez megváltozik, és egy olyan epikus, elkeseredett küzdelmet láthatunk még itt, hogy az hihetetlen. Szerencsére már elég sok részt láthattunk belőle eddig is (Ventress vs. Anakin fénykardpárbaj, űrcsata a bolygó felett, lézerzápor mindenhol, polipdroidok stb...), én mégis úgyérzem hogy majd még ezen túl is képes lesz minket meglepni a Kaminoi csata, tényleg nagyon várós, de szerintem akik látták a trailereket azoknak nem kell magyaráznom, hogy miért.
1. Ventress sorsa
Mondhattok aminek csak akartok, de erre még Kamino-nál is kiváncsibb vagyok. Persze szerintem mindenkit foglalkoztatnak, hogy a sorozatban látható szereplők (Ahsoka, Rex, Ventress) sorsa végül mi lesz, és nagyon úgytűnik, hogy Ventress-é itt most ki fog derülni. Azt már lehet tudni, hogy a mestere ellene fog fordulni, ő pedig az éjnővérekhez megy segítéségért, de hogy ennek az egésznek mi lesz a vége... nos arra nagyon kiváncsi vagyok.

Részemről ez az öt legjobban várt dolog a harmadik évadból. Ti is megoszthatjátok véleményeteket kommentben.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr172264721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.09.01. 16:49:59

Ezeket én is várom,de várom még a Cad banes részeket és azt is ,hogy hogy fog teljesíteni Darth maul testvére,nameg azt a nagy űrcsatát.

mpsith 2010.09.01. 16:51:04

Én egyedül Cad Bane fénykardos akcióját hiányolom a listáról.

uzzi (törölt) 2010.09.01. 17:30:22

egy kicsit túl lesz zsúfolva ez az évad.

Cad Bane fénykardos jelenetére nagyon kíváncsi vagyok már

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.09.01. 19:32:14

Cad Bane-re én is kiváncsi vagyok, és ha nem lett volna a gyalázatos Children of the Force akkor most Bane is szerepelne a listán, persze remélem hogy majd megint fogja hozni a jól megszokott formáját, de eddig én még túl kevés jelenetet láttam tőle ahhoz, hogy berakjam a listába. De ha TOP 6-os lenne, akkor bekerült volna a 6. helyre.

uzzi (törölt) 2010.09.01. 19:35:35

figyeljetek, R2 hazafutásában a végén Plo tényleg azt mondja, hogy "bazmeg tartsd erősen"?
vagy mi a halált mondhat

Captain Korbel 2010.09.01. 19:40:06

@uzzi: Azt mondja "Tartsd meg, tartsd erősen!"

mpsith 2010.09.01. 20:14:46

@ffixer: Tudom, a Children of the Force-nál nem éppen a kedvenced. Amúgy én a Cad Bane-t a 2. helyre tettem volna.

uzzi (törölt) 2010.09.01. 20:46:15

@ffixer: akárhogy nézem/hallgatom még mindig azt értem ba.meg tartsd...:D

barkó 2010.09.02. 16:25:43

@ffixer: Nem baj,ha lenyúlom az ötleted a blogomra és én is írok egy top listát? Köszi.
@Inzume: Mindenki hibázhat. Lekezelő ááááááááá...

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.09.02. 20:07:37

Én kamino-t várom a legjobban. :D
Egyébként az, hogy A titkos tanítványt megtámadja a mestere story nem a legeredetibb. A Force Unleashed-ben is ez van.

barkó 2010.09.03. 16:42:43

@Inzume: A stílus volt lekezelő, de mindegy...

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.09.03. 16:49:57

@Inzume: "Minden jövő érzelem, és rengeteg lehetséges jövő létezik" :D Hát ez tényleg viccesen hangzik kösz hogy figyelmeztettél, átírtam.

Gree parancsnok 2010.09.05. 17:47:08

valószínűleg lesz rylothi űrcsata. mer valami dao admirális meg fog halni

kriso08 2010.09.10. 14:42:30

1 HÉT MÚLVA STAR WARS:THE CLONE WARS SEASON SEASON SEASON 3 3 3 3 3 3

zilllosarkany 2010.09.12. 08:28:33

hello, mindenki!
nem vagyok egy régi lovas, s nem tom hol lehet megnézni a részeket, segítene valaki
létszi

előre is kösz

NeSsoN 2010.09.12. 10:24:13

@zilllosarkany: cheenyclub.gportal.hu/ itt tudod megnézni mindegyik magyar részt!
süti beállítások módosítása