Season 3 mánia!

ffixer

Bocsánat, hogy nem írtam mostanában semmilyen bejegyzést. Kb. az egyetlen dolog, amit én ezen a héted eddig a bloggal kapcsolatban csináltam, az az hogy beszéltem lenrok-kal MSN-en, ahol ő felajánlotta hogy besegítene nekünk a blogba. Úgy tűnik SuperGalaxys is beleegyezett, és felvette őt a szerkesztők közé, hiszen ahogy látom már kint is van az első bejegyzése. Ha minden igaz ő majd főleg érdekességeket, plusz infókat fog kirakni, a Clone Wars - Star Wars világ különböző dolgairól, mint ahogy tette ezt a bemutatkozó bejegyzésében, a LAAT/i hajóról, sok sikert neki a további bejegyzéseihez!

Na és mi a helyzet a hónap karaktere szavazással? Nos... két napig halogattam - nem szándékosan- a lezárást, de most itt az eredmény, amit most nem is kommentálnék, a száraz számadatok úgy is önmagukért beszélnek, nem?

1. Magna testőr (53)
2. Kommandós droid
(46)
3. Droideka (31)
4. B1 droid (27)
5. Szuperhar
ci droid (14)

ÖSSZ: 171

Szóval igen, összvéleményetek szerint grievous villámbotos testőrei a legjobb szeparatista droidok, viszont amint az az eredményekből is látható, igencsak kemény volt a mezőny, nem húzott el senki sem túlzottan, és még az utolsó is 10 fölött kapott, a szavazatok száma sem éppen kevés, úgyhogy egy egész jó kis hónap karaktere szavazáson vagyunk túl. A magnákkal hamarosan találkozhattok baloldalt ;)

Na és mi a helyzet a várva-várt harmadik évaddal? Úgy bizony, már csak egy hét és itt lesz! Számomra hihetetlen, vártam is meg minden, de csak most ütött be a felismerés, hogy milyen közel is van már valójában. Szerencsére érkezett 1-2 új videó, és kép is a duplapremier részeiről (Clone Cadets, Arc Troopers).

Először is itt van egy Kamino-i kiképzős jelenet, illetve egy Ventress-Grievous párbeszéd Kamino megtámadása előtt. Kicsit furcsán néznek ki a Shaak Ti mellett álló lények, nem?

Na de ez még semmi, mert végre kikerült jó (HD) minőségben is az eddig csak igen laggos minőségben látható inváziós videó is, ahol a szeparatista erők behatolnak Kamino épületeibe. Csak ismételni tudom magamat; elképesztő mekkora zúzás lesz itt, de komolyan!

És még mindig nincs vége! Van még pár reklámvideó is itt, amik mondjuk többnyire már látott jeleneteket tartalmaznak, de a teljesség kedvéért azért berakom ezeket is:

Elég ennyi? Nem elég...Oké ti akartátok, akkor vannak itt még képek is.
Először is itt van pár harmadik évados momentum, olyanokra kell itt most gondolni mint mondjuk a: (KATT A CÍMRE)
-
Dathomir
-
Savage Opress...
-
...aki a Dooku új orgyilkosa ugye
kaminoi koncepciós rajz
Ennyi lett volna, ezzel már valahogy csak kihúzzuk a duplapremierig.
A Clone Cadets-ot valszeg SG fogja értékelni, az ARC Troopers-t pedig én, de megjegyzem ez még koránt sem biztos, de jelenleg ez a legvalószínűbb, de hát ki tudja kinek mi jön közbe...

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr692287384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpsith 2010.09.10. 23:16:54

Már nem kell sokat várni...

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.09.11. 11:46:09

ugye tudod, hogy 17edikén csak az angol verzió jelenik meg.

mpsith 2010.09.11. 12:47:04

@Plokoon: Tudom, de nekem az is jó.

Obi-Wan 2010.09.11. 14:05:36

És még én vagyok a, aki mindenbe beleköt! XD

Jó, persze igazad van, de végülis hivatalosan ekkor kerül napvilágra.

Egyébként csak 6 nap, és itt a premier! Én már nagyon várom személy szerint! :D

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.09.12. 09:55:34

@Inzume: bocsánat
@mpsith: nekem sajnos nem mind1, mert én nem tudok angolul :(

grievous 2010.09.12. 10:53:19

Azt irtak egy masik oldalon h cenzuraltak a 3 evadot a CN-en mert van benne egy durva jelenet:(mert biztos gyerek csatorna):Ventress üldöz egy klónt, majd beleszúrja a kardját. Ezután ad neki egy csókot, majd deaktiválja a kardot és a klón holtan terül el a padlón.

zilllosarkany 2010.09.12. 11:13:05

@grievous: és ezért nem fogják adni?

grievous 2010.09.12. 11:17:04

@zilllosarkany: de adni fogjak a reszt csak ezt a kifogjak vagni(vagyis az Assjjos reszt amikor megolli azt a klot)

Krennic 2010.09.12. 12:16:02

@grievous: Látom olvasod az oldalunkat, ami örvendetes. :D Az infó egy olyan fickótól van, aki a sajtóvetítésen vette észre, hogy ez a jelenet hiányzik a végső epizódból. Rákérdezett, és Filoniék elmondták a sztorit. Remélhetőleg a BD kiadásban benne lesz.

mpsith 2010.09.12. 12:31:30

@grievous: Nemááááá! Utálom a cenzúrát! Remélem majd az eredeti verzió is elérhető lesz.

(lehetőleg azt linkeljétek majd :))

Ariza (törölt) 2010.09.12. 13:58:42

Nah végre ezt is megértük! Nem a kispulyák a célközönség és hát rájöhettünk csak-csak hogy nem a CN-en kéne ezt adni! Én nem is ott nézem és nem is a semmiért. De ebbe nem értem mi igazán a durva amit egy 10-12 éves ne láthatna. Már amikor mi(én és értem ezt a korosztályomra) voltunk ennyi idősek akkor is mindenki a Hustler-t nézte, hát még manapság, de mindegy ő dolguk én amugy se ezt a részt várom a 3. évadba annyira nem izgultam rá, inkább Cad Bane + Kaminoi csata:)

mpsith 2010.09.12. 14:10:59

@Ariza: Jaja! (Amúgy én is csak Augusztusba lettem 13, de csak a Clone Wars miatt kapcsolok a Cartoon-ra)
Jah és hol adják még a CW-t a CN-en kívül? Jó lenne megtudni.

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.09.12. 16:23:09

Az a durva, hogy az én unokaöcsém még csak 6 éves, de látott már egy pár horrorfilmet és semmi különös nem történt vele. Szóval ennyi meg se kottyanna neki. És amilyen filmek meg minden megy manapság a TV-ben, amit egy kisgyerek láthat, hát szerintem még örülnének is egy ilyen résznek xD

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.09.12. 16:26:01

@mpsith: szerintem nagyjából semmilyen magyar csatornán nem adják a CW-t a cartoon networkön kívül.
Persze az első évadot leadta az RTL Klub is, de azzal kapcsolatban volt egy botrány, már az első részben. Túl agresszív. BASSzus kulcs a Dragon Ball nem volt az?
MÉg a gyerekek ki is ugráltak miatta a 3.ról mert repülő felhő!!!!!

mpsith 2010.09.12. 16:40:02

@Plokoon: Igaz! Én sem mért kellett az 1. miatt ekkora botrányt csinálni. Nagyon nem volt durva.(főleg a +12-es karikához képest)

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.09.12. 18:30:34

@mpsith: Az meg a másik, hogy nem volt besorolva. Korhatárra való tekintet nélküli volt az első rész. De egyébként ahoz sem volt durva. Annyi volt az egész gyilkolászás, hogy megöltek egy pár droidot és kibicsaklott egy klón bokája xD

Captain Korbel 2010.09.13. 22:06:32

Amúgy ha valakit érdekel akkor a Wookiepedián lévő leírásból kiderül, hogy az első rész még a Rookies c epizód előtt míg a második már az után játszódik. Az első részben majd Echo, Fives, Hevy, Droidbait és Cutup kiképzésébe tekinthetünk be.
A második már ügye Kaminoi csata lesz ahol már csak Echo és Fives vesz részt, mint 501 légiós katonák mivel a többiek életüket vesztették a Rishi bázis védelmében.
Még 4 nap és indul a 3. évad!!!

barkó 2010.09.14. 19:24:41

Már bocsánat ffixer, ha parasztnak fogok látszani, de, hogyan csinálod, hogy most már két illetve három szerkesztővel sem kerül fel nagyon új bejegyzés?

barkó 2010.09.14. 19:25:38

@Inzume: O-oh, Mr. Mindent jobban tud professzor kinyilatkoztatott.
süti beállítások módosítása