Új társoldal - Anti Chemist Club!

ffixer

Ezúttal egy OFF bejegyzés következik, semmi köze a Clone Wars-hoz, de felkerült a társoldalak listájára az ACC (Anti Chemist Club) oldala, amit másodmagammal vezetek. Röviden szólva ez egy kémia ellenes klub. Arra kérek mindenkit, hogy mindenfél előitélet nélkül nézze meg az oldalt, és ha úgy gondolja egyetért az ott olvasottakkal, akkor szeretettel várjuk a csatlakozását. Minden le van írva részletesen, azok elolvasása után döntsön mindenki, hogy úgy gondolja támogat e minket, vagy sem.
Amennyiben valaki nem ért vele egyet, az ne itt szitkozódjon, sőt az inkább hagyja a fenébe az egészet, viszont mi amondóak vagyunk, hogy az oldal céljait érdemes figyelembe venni.
Ha elég ember száll szembe egy tantárgy ellen, még megváltozhat a világ.

Köszönjük a figyelmet!
Duyse & ffixer

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr722304092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpsith 2010.09.18. 09:43:33

Inkább Anti matek club kéne. XD

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.09.18. 10:38:08

Én szeretem a kémiát,tavaly év végn 5-ös lettem belőle.
De a matekot utálom.

grievous 2010.09.18. 13:29:17

Tudjatok orjasi csalodas lett most nem birok irni az Anti kemias baromsagra mert valahogy levagyok tiltva tehat arra fele igy megy h akinek nem tetszik a javaslat az kusotassak el.Jolvan de akkor sem fog sikerulni az egesz,de ha mar ott sem birok irni nem sokara az lesz h talan errol az oldalrol is le leszek tiltva?..

Tensa 2010.09.18. 13:31:22

Mindenben van valami jó és mindenben van valami rossz. Vagyis a kémiában is vannak részek amiket szeretek meg amiket nem, ahogyan griveous is mondta. De én mindennel így vagyok, kivéve a kivételeket. :)

barkó 2010.09.18. 13:34:00

@Tensa: Helló!
Csinálunk Anti Nyelvtan Clubot? :DD

grievous 2010.09.18. 13:36:42

@barkó: igaz csinaljatok arrol minek tanulni a magyar nyelvet ha mar tudunk beszelni magyarul,vagy minek tanuljuk a fizikat mert szerintem senkit sem erdekel h hany km-tert tesz meg egy csiga eleteben,vagy tortenelmet ugy is elmult mar nem?

Tensa 2010.09.18. 13:36:58

@barkó: Ohh, miért? valami nyelvtani helyesírási hibát csináltam? XD

Ariza (törölt) 2010.09.18. 13:37:04

Hát én már nem tanulok kémiát. De amikor kellett akkor mindig valahogy egy 3-ast összepuskáztam, aztán az elég is volt nekem teljes egészében, ugyse számit utána sehova. Nem igazán érdekelt és sokszor én is feleslegesnek tartottam de azért nem utáltam ennyire:D

Tensa 2010.09.18. 13:38:12

A tanulsá egy alapműveltséget ad az embernek sztem, és ki mit szeret azon a téren tanul tovább.
süti beállítások módosítása