Epizódok a jövőben

ffixer

Kicsit szétnéztem a wookiepedia-n, és rájöttem hogy itt már felfedték az epizódok címét, egészen a hetedik részig! Persze 100%-os garancia nincs rá, de a wookiepedia eddig még egyszer se hazudott nekünk, úgyhogy lássuk mire számíthatunk a jövőben.
Ha minden igaz, a negyedik rész címe nem más, mint a Sphere of Influence, magyarul Érdekszféra. Az epizódot jövőhét pénteken, azaz Október 1.-jén fogják bemutatni.
Ezután egy héttel (okt. 8.) ismét duplapremiert ünnepelhetünk majd, ugyanis egyszerre fogják bemutatni az 5. részt - aminek a címe Corruption (Korrupció)-, és a 6. részt is. Utóbbi majd a The Academy (Az Akadémia) nevet fogja viselni.
Aztán megkaptuk még a hetedik rész címét is (Assasin - Bérgyilkos), viszont dátum még nincs kiírva. Lehet, hogy várni kell majd rá megint pár hetet, de én azért bizakodó vagyok, és remélem hogy már 15.-én láthatjuk. Egyébként az is érdekes, hogy ehhez a részhez már fűztek egy egysoros leírást a wookie-n, és azt állítják, hogy ez a már sokat reklámozott "Ahsoka álmai"-ról fog szólni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr892324305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krennic 2010.09.26. 21:07:01

Már nálunk is fenn van egy ideje a címlista. Egyébként valódi, mert az offical sw oldalon lettek feltüntetve.

Captain Korbel 2010.09.26. 21:40:29

Röviden a következő epizód tartalma:
Riyo Chuchi-t a nővérével együtt elrabolják (valószínűleg a szakadárok) és a Jedi Tanács Ahsoka Tano-t küldi a kiszabadításukra. Viszont sietnie kell mert a nővérek apja (N. Papanoida) is intézkedni kezd és Ahsokának azelőtt kell megoldania az ügyet mielőtt a férfi belekeveredne a Tatooine-i alvilág ügyeibe.
Habár előre láthatóan ez egy Ahsokás rész lesz klónok nélkül én azért nagyon várom már.

Captain Korbel 2010.09.26. 22:06:28

SPOILER!
Egy rövid ismertető a következő részről:
Riyo Chuchi-t és testvérét elrabolja egy fejvadász (valószínűleg a szakadárok bérelik fel) és a Jedi Tanács Ahsoka Tano-t bízza meg a kiszabadításukkal. Viszont sietnie kell, mert a nővérek apja (N. Papanoida) is nyomozni kezd, ezért Ahsokának végeznie kell, mielőtt a férfi komoly összetűzésbe kerülne Jabbával a Tattoine-i alvilág vezérével.
Habár ez egy Ahsokás rész lesz, klónok nem hiszem, hogy nagyon lennének benne, én azért nagyon várom már ezt a részt és kíváncsi vagyok rá.

Captain Korbel 2010.09.26. 22:08:18

Bocs a dupla kommentért, de amikor fél óra után sem jelenítette meg azt hittem félre nyomtam és nem küldtem el.

Captain Korbel 2010.09.26. 22:51:56

@Inzume: De igen, de most már mindegy.

Captain Korbel 2010.09.27. 21:19:32

Itt egy kis fél perces részlet a következő részből.
www.youtube.com/watch?v=SXX3DoJbvJc

kav12 2010.09.28. 06:42:00

@Captain Korbel: Lehet, hogy ebben fog szerepelni Embo is? Mert a trailerben volt vele pár weequay :P

argu fisto 2010.09.28. 07:05:43

Ha minden igaz annak a pantorainak , akinek piros köpenye van , annak Lucas lesz a hangja

Ki-Adi-Mundi 2010.09.28. 15:07:24

mi érdeke lenne a szepiknek N. Papanoida elrablásából? sztem nem ők bérlik sztem valami magán személy csinálja

lenrok1998 2010.09.28. 19:04:17

@Captain Korbel: kitöröltem a felesleges bejedzésedet.

lenrok1998 2010.09.28. 19:04:55

@Captain Korbel: és felraktam a te rövid leírásod is a rész infókhoz.

lenrok1998 2010.09.28. 19:05:46

@Captain Korbel: aztán rájöttem hogy nem lehet kitörlöni:D
süti beállítások módosítása