Feliratos részekről...

ffixer

Na szóval röviden csak arról lenne szó, hogy minden alkalommal, amint megjelenik egy rész - legfeljebb 1-2 nap késéssel- csinálok egy .zip fájlt, amiben benne van egy mappa, abban pedig az adott, legújabb rész felirattal együtt. Elég mindenkinek kicsomagolnia azt a mappát a számítógépe azon területére, ahová szeretné, (pl: Dokumentumok/clonewars), és már nézheti is a részt feliratosan. Azt pontosan nem tudom, hogy melyik lejátszókkal működik a felirat, én a BS Playert használom, és azzal működik. Ennek az egésznek nem csupán az a célja, hogy megkíméljek egyeseket a felirat beillesztésétől (bár ez egyáltalán nem nehéz dolog), hanem az is, hogy a duckload-ra töltöm fel, ahonnan nem szokták letörölni, ellenben a megaupload-dal (eredetileg oda szoktak felkerülni a friss részek), ahonnan sajnos idővel le szokták kapdosni a részeket.
Szóval mostantól minden új részértékeléses bejegyzésnél láthatsz egy "LETÖLTÉS" gombot, ami elnavigál arra a g-portálos oldalra, amire már korábban is mondtam, hogy felraktam a megavideo-s szinkronos részeket. Szóval ennyi lenne röviden, bár gondolom aki már letöltötte az első két részt, és hozzájuk a feliratot annak ez már csak süket duma, de azért itt van egybe, feliratostul becsomagolva az egész, a duckloadról:

Letöltés (KATT)

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr652323672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ariza (törölt) 2010.09.26. 09:54:01

Ffixer abba nem tudnál segíteni hogy hogy lehet a feliratot beégetni a vidibe???

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.09.26. 09:56:28

@Ariza: Nekem ebben Kither Deckel segített, konkrétan ő csinálta meg. Hogy pontosan milyen programot használt, azt nem tudom. Szerintem írj neki twitteren, és akkor lehet hogy tud segíteni.

zilllosarkany 2010.09.26. 13:20:39

ffixer
nekem a gép nem tudja letölteni, szóval megtudnám valahol NÉZNI???

kösz

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.09.26. 13:34:10

@zilllosarkany: Hogy érted hogy a gép nem tudja letölteni? Melyik résznél akadtál el?
Egyébként felirat nélkül online is meg tudod nézni: www.megavideo.com/?v=UYPQ0NA5

Ariza (törölt) 2010.09.26. 17:15:52

@ffixer: Jah azóta már sikerült megoldani, de azért kössz hogy említetted. Mert lehet megkérdezem hogy ő hogy szokta, mert lehet az úgy jobb...

DarkTerritory 2010.09.26. 19:07:26

@ffixer: Nekem sem engedi letölteni rá megyek h download kihozza az ikont hova töltse le kiválasztom és semmi... el se kezdi tölteni.

argu fisto 2010.09.27. 07:09:48

Szia ! Én látni szeretném feliratosan a 3. évad részeit , de nem akarom letölteni . Raknál ki egy feliratos linket

grievous 2010.09.27. 14:31:52

a dukload megujult az oldalon tolti le meg irja is.

DarkTerritory 2010.09.27. 16:22:13

@grievous: hát én rámentem de sehol semmit nem kezdett el tölteni...
süti beállítások módosítása