Tölthető a The Academy

lenrok1998

Tölthető a következő rész.

Videó letöltás: Katt Ide

HD: Katt Ide

Felirat (Angol): Katt Ide

Felirat (Magyar): Katt Ide

Feliratos Videó: Katt Ide

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr632375329

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: English Premier League Fantasy 2018.09.16. 15:57:52

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Trackback: English Premier League Fantasy 2018.09.16. 15:57:10

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zilllosarkany 2010.10.16. 10:18:42

valaki tudna segíteni???
már 2- szer próbáltam, és mindig sikertelen a letöltés
hol lehetne letöltés nélkül megnézni???

Ki-Adi-Mundi 2010.10.16. 11:59:41

a hosszupuska.com on van angol felirat

Captain Korbel 2010.10.16. 16:20:08

Megnéztem és szerintem nem olyan rossz rést csak márt lehetne valami akciódúsabb, klónos rész is, nem csak ilyen politikások. Ez már a 4. egyhuzamban habár a 3-asban volt sok harc is.
Mindegy végülis a következő akció dúsnak ígérkezik Aurra Singgel és Ahsokával.
Amúgy remélem, hogy csinálnak egy részt azzal a csatával is amit Anakin és Rex emlegetett Kit Fistoval.

Ki-Adi-Mundi 2010.10.16. 16:37:50

kövi részben padmé is lessz

kav12 2010.10.16. 22:14:41

HOGY TUDTAM! Bocsánat, hogy ezt mondom, lehet, hogy nem fogtok hinni nekem, de ÉN TUDTAM! Tudtam, hogy Almec el fogja egyszer árulni Satine-t! Azt hittem először, hogy ő a Death Watch vezére. Aztán azt, hogy ő csempészte fel a hajóra azokat a droidokat. Utána meg azt, hogy ő áruló az előzőben (bár ez igaz is). És amikor ez mind nem vált be, akkor már nem is reménykedtem, hogy itt áruló lesz... mondom: lehet, hog ynem hisztek nekem, de elejétől kezdve unszimpatikus volt, főleg amikor Obi-Wannak kijelentette, hogy Jango Fett csak egy fejvadász mandalori páncélban. Akkor kezdtem sejteni valamit... nem hittem volna, hogy lesz valaha ez is... de tényleg tudtam!!!! Maga a rész olyan jó volt... vagyis: olyan átlagos... :/
Az nekem sem tetszett, hogy Luke később alig tudja elmetrükkel elterelni vki figyelmét, de Ahsoka tudja. Nekem tetszenek ezek a kecseemberek :Đ Volt OFŐmre emlékeztetnek, akit Kecskének becéztünk, természetesen a háta mögött xĐ
Továbbá Almecnek remek terve volt. Ez a duológia sztem közvetlen (pontosabban pár nappal) az előző trilógia után játszódik, és Almec felhasználta a Death Watch-ot, mivel az előzőben őket gyanúsította :/

barkó 2010.10.17. 12:28:04

@kav12: Az unszimpatikus szó, létjogosultsága 0,0.
Ez a szó hibás fosztóképzővel van ellátva.
A szimpatikus szó ellentéte az antipatikus, de semmi esetre sem az, hogy unszimpatikus, ami nyelvtanilag nem is létezik.
Egyébként Almec nekem sem volt szimpatikus, és biztos voltam benne, hogy ő is áruló lesz. A Temiattad sajnos már tudom.

kav12 2010.10.17. 12:38:12

Ja, és azt sem értem még, hogy Ahsoka egyszer már elveszítette fénykardját, és most meg simán átadja csak azért, mert Obi legutóbbi látogatása óta a szabályzat külhoniak fegyverviselését tiltja... :/

Hirnyo 2010.10.17. 12:42:34

@barkó: @kav12: Én is sejtettem XD Még szerencse, hogy most lett áruló, nem valami későbbi részben, mert amúgy elrontotta volna a Mandalore trilógiámat :S Mert ott meghalt volna XD

Gree parancsnok 2010.10.17. 13:57:29

@kav12: végül is először nem tudtad. ezt csak most találták ki,hogy áruló legyen. szegény satine a bolygó 3 legbefolyásosabb embere árulta el.

Gree parancsnok 2010.10.17. 13:58:09

segítsetek. nem nagyon értettem a részt. tehát almec akart király lenni?

Captain Korbel 2010.10.17. 14:49:13

@Gree parancsnok: Nem akart király lenni, csak mivel rájöttek arra, hogy ő hozta létre a fekete piacot, el akarta tűntetni a színről Satinet.

kav12 2010.10.17. 21:12:27

@barkó: viszont a köznyelvbe már beégett, így hivatalosan is elfogadták. Viszont teljes igazságot senki nem fog tenni, ugyanis a vélemények megoszlanak.
süti beállítások módosítása