3 nap kihagyás (30-31-1)

ffixer

Na végre, őszi szünet! Nem hittem volna, hogy végre egyszer ez is eljön, de szerencsére mégis! Na de arról van most szó, hogy holnap, holnapután és azután sem fogok gépközelbe tartózkodni, mivel hogy a szünet elejét nem itthon töltöm. Szóval tőlem ne várjatok bejegyzéseket a következő napokban!
Ami pedig a hónap karaktere szavazást illeti, majd kirakom ha megjöttem, ma már nem fogok időzített bejegyzést kirakni, azért sem mert 1., még mi szerkesztők nem beszéltük meg közösen, hogy kik legyenek a jelöltek, és mert 2., még nem láttam az Assasin-t sem, amiről egyébként várhatóan majd SuperGalaxys fog írni véleményt is, sztori-leírást is.
Jó szünetet mindenkinek, ffixer out!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr552408801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gree parancsnok 2010.10.30. 12:37:02

a következő utáni részben szerepelni fog az a quilan vos mester (nem tudom hogy írják jól)

zilllosarkany 2010.11.02. 16:26:01

elnezest, de megijdtem
mi az hogy spoiler??

kav12 2010.11.02. 20:41:18

@zilllosarkany: spoiler az az, amikor részlet, vagy valamilyen árulkodó jel a részből. tehát a spoilereket azok nem nézik meg, akik nem szeretnének meglepetéseket. Remélem érthető :) Ha nem, akkor még részletesebben elmagyarázom ;)

Ravasztigris 2010.11.03. 08:10:29

@kav12: Illetve a spoilereket azok nézik meg, akik SZERETNÉNEK meglepetéseket.

Ravasztigris 2010.11.03. 08:11:34

Bocs, baromságot írtam. A spoilereket azok NEM nézik meg, akik SZERETNÉNEK meglepetéseket.

argu fisto 2010.11.03. 08:13:02

Értsd úgy , hogy a spoiler az , ha pl: Van a következő részről egy rövid videó . Vagy megvárod a hétvégét és akkor nézed meg , vagy megnézed . Tehát a spoiler azt jelenti , hogy valami új infó a következő részről

kav12 2010.11.03. 09:18:51

@Ravasztigris: xĐ én is baromságot írtam xĐ de kösz, hogy kijavítottál :P
süti beállítások módosítása