Pótlás és újulás újult erővel.......

Delta Three - Eight "Boss"

 Szeretném megköszönni SuperGalaxysnak hogy felemelt az adminok közé,így tudok segíteni neki a bloggal, és tudok nektek rengeteg információval szolgálni. Amint azt már Super is írta,most hogy lesz egy kis szünet a részek között, lesz egy kis időnk behozni a lemaradást,és újabb információkkal szolgálni nektek. Én még esetleg arra gondoltam (amit még természetesen megbeszélek majd a másik 3 adminnal is) hogy lehetne csinálni egy olyan részt is, ahová feltennénk sok sok háttérinformációt a szereplőkről, és ha még belefér egy olyat is, ahová mondjuk különböző játékokról kerülnének fel érdekességek,tudnivalók,végigjátszások,segítségek és még sok finomság :)

Ez az utóbbi 2 dolog még nem biztos, ezt csak úgy gondoltam,hogy ha megszavazzák az adminok, és esetleg köztetek is szavazásra bocsátanánk, és igent mondtok rá,akkor csinálnék nektek egy ilyen helyet is a blogon belül.

Jah, és mint már azt láthattátok, lenrok neki is állt a blognak újra :)

Mindenkinek további jó blogolást:
Boss

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr982486836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argu fisto 2010.12.01. 19:38:10

Ez a játékinfók tetszik , de a többi is jó . Szerintem legyen !!

barkó 2010.12.01. 19:44:57

Ó te kis ötlettolvaj :DD
De nem hibáztatlak érte. De a rezsiden megosztozunk jó? Fifty-fifty?

Delta Three - Eight "Boss" 2010.12.01. 19:48:08

Miért vagyok ötlettolvaj?
Jah,de arra gondolsz,hogy azért javasoltam,mert láttam a blogodon? Életemre esküszöm,hogy nem tőled vettem...én mindig is ilyeneken gondolkodtam,és ezt általában megszoktam kérdezni mindenkitől,hogy akarnak e ilyet,mert sok blogon jártam már,és a nézettséget nagyon megdobja....És ugye mivel sok helyen tanácsadóként működök közre,ezért ez rutinból jön......ötlettolvaj akkor lennék,ha a többi dolgot,ami nem jut eszembe,és a blogodon van,javasolnám itt.....nem akarok én senkit sem tönkretenni :)

barkó 2010.12.01. 20:49:31

@Delta Three - Eight "Boss": De szigorúan lekötöm! És esküdj meg az életedre! A Batemen Arkham Asylumról én fogok írni!

baliviktor 2010.12.02. 19:16:38

Az nem Batman??XDXD
bocs

barkó 2010.12.02. 20:15:03

@baliviktor: Már nem! De nekem is feltűnt, hogy rosszul írtam!
@Delta Three - Eight "Boss": Na ne játszd az ártatlant! Nem kell lenézni minket köznépet azért, mert Admin lettél! Ugyanúgy ember vagy, mint mi! Milyen eljárás ez? Milyen barát vagy te? Csak azért lenézel minket, mert már nem tartozol soraink közé? Hogy képzeled ezt? és még itt jópofiskodsz hozzá? Hihetetlen!

Delta Three - Eight "Boss" 2010.12.02. 20:22:47

@barkó: barkóóóó.........nem nézek le senkit,ha jól tudom,csak te veszed most úgy,ugyan nem tudom miért.

Az meg hogy megkérdeztem,hogy "Meg a miről? :D" az azért van,mert lehet hogy tudatlannak fogok most tűnni,de tényleg nem tudom,mi az a Batemen Arkham Asylum........én csak ennyit kérdeztem,hogy ez meg micsoda,mert tényleg nem tudom.

És emellé, én csak az első kommentemben azt magyaráztam meg neked, hogy nem vagyok ötlettolvaj, mert szoktam ezeket a dolgokat más helyeken is javasolni, és nem azért tettem,mert szimplán tönkre akarok bárkit is tenni. Remélem mostmár megérted azt, amit írtam.

barkó 2010.12.02. 20:32:57

@Delta Three - Eight "Boss": Persze!
Nem elég, hogy lenézel, de még semmibe is veszel, nem tiszteled az érzéseimet és nem fogadod el, hogy érző lény vagyok! Tönkretettél és megaláztál! Tudtam, hogy amint arisztokrata leszel eldobsz minden barátot! Ja és ez csak egy vicc, ne vedd komolyan. És írd be youtbeba, hogy Batman Arkham Asylum és nézd meg.
süti beállítások módosítása