Boldog Karácsonyt!

ffixer

Nahát, nahát... ez már a második karácsony amit megél az oldal, és ahogy tavaly, úgy most is illik írni egy bejegyzést erről a témáról.
Szóval igen, mindenkinek - legyen az szerkesztőtárs, gyakori vagy épp néha-néha benéző látogató- kivánok Kellemes Karácsonyt, és természetesen Boldog Új Évet is!
Az ünnepek alatt (Dec. 24,25,26) irányomból ne számítsatok bejegyzés-dömpingre, viszont azt itt helyben megígérem, hogy még a téli szünet folyamán - vélhetően a két ünnep között- bepótolom az elmaradásokat, és ebben remélem a szerkesztő társak segítségére is számíthatok, akik nélkül én magam sem biztos, hogy visszakapcsoltam volna, itt is megköszönném nekik, hogy kellő képpen "felrázták" az oldalt, amikor annak a legnagyobb szüksége volt rá. Az ő nevükben is kívánok mégegyszer mindenkinek BOLDOG KARÁCSONYT!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr452536487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gree parancsnok 2010.12.25. 17:52:22

Na, kinek került star warsos dolog a karácsony fa alá? pl. nekem!

barkó 2010.12.26. 19:32:13

@Gree parancsnok: Minek a hatvan figurám és öt SW -s gépem mellé?

Gree parancsnok 2010.12.26. 19:46:28

@barkó: végül is nem csak makettra gondoltam. nekem a testvérem gravírioztatott egy klónt egy üvegbe, és nagyon jó lett! de ezenkívül pl. star warsos pólót is kaptam.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.12.27. 21:28:42

Én csak Star Warsos pizsamát kaptam, amúgy mást nem ebben a témában :P

Dwahi 2010.12.28. 14:03:03

Boldog karácsonyt mindenkinek :)

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2010.12.28. 17:29:57

én is kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek
süti beállítások módosítása