3. évad 8.rész: Evil Plans - részértékelés

ffixer

Amikor én megtudtam, hogy Bane ebben a részben visszatér, először nem tudtam milyen sztorira számítsak. Azt viszont leszögezhetem, hogyha valaki azt mondaná, hogy a cselekmény egy bankett desszertjének az elkészítése köré szerveződik... hát lehetséges, hogy hangosan kiröhögném. Mindenesetre igaza lett, a cselekmény alapját tényleg ez szolgálja, és ami még meglepheti az embert, az az, hogy ennek a résznek a főszereplői tulajdonképpen a droidok! R2-D2, C-3PO, Todo, az IG...
Persze, itt van Bane is, de az ő szerepe csak a vallatós részeknél, illetve az epizód végi Tatuinos jelenetnél számottevő, közel sincs itt akkora szerepe, mint bármelyik korábbi Bane-es epizódban.
Nekem egyébként meggyőződésem, hogy a készítők szándékosan egy droid-centrikus részt akartak csinálni, ahol tényleg övék a főszerep. Ezt igazolja például az "R2 a droid-karbantartóban" jelenet is, aminek bár a sztorihoz nincs sok köze, nagyon jópofa, és hangulatos.
Talán a készítők is tudták, hogy önmagában ez a sztori elég gyengusz, és talán pont ezt próbálták ellensúlyozni azzal, hogy minden helyszínt, minden jelenetet igyekeztek a lehető leghangulatosabbra megcsinálni.
Hiába van az, hogy a résznek tényleg nincs egy épkézláb normális sztorija, ez a hangulat - aminek a lelkét a droidok főszereplése adja- teljesen elviszi a hátán a rész hiányosságait. Ettől még persze nem lesz az epizód tökéletes, de a szórakoztató mércét simán megüti.
A már említett Tatuin-os jelenet is nagyon jó lett, az ember azután már alig várja, hogy megnézhesse - az időrenben- a Hostage Crisis után következő Hunt for Ziro-t.
Az Evil Plans pedig egy könnyed, vicces, nem tökéletes de bőven szórakoztató részként marad meg az én emlékezetemben, ti hogy vagytok vele?

Szerintem: 70%
Szerintetek: 72%


Get Your Own Quiz!, More Quizzes

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr232545519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.12.29. 11:28:58

Hát, sajnos nem annyira jó rész, mert ilyen muszáj-rész cselekmény nélkül. :S Tehát azért kell...
- hogy el tudjuk helyezni a sztorit az időrendben (a Senate Murders előtt)
- hogy legyen szereplős kártya Bane-nek és a droidoknak (a droidok csak itt kaphatnak kártyát, mert Bane aköviben is szerepel), bár ez nem igazán normális indok :Đ
- muszáj megszerezni a Szenátus tervrajzát. De ezt úggy megoldhatták volna, mint Todo újjáépítését (aki felrobbant, és lehetetlen újjáépíteni), hogy elmondják, hogy Bane így szerezte meg.

Annyira jó lett volna, ha R2 kinézete megmarad olyan szépnek, mint a tisztítás után! :S Mert epIII-as kinézete volt, de a végére ismét koszos lett :S
Erről ennyit, röviden :Đ Kb 80% a kinézet szépség miatt :Đ

Ruppi a medve 2010.12.29. 12:09:06

Számomra eddig a leggyengébb rész a 3. évadban.
65 %.

Negatívumok:
-A történet: Jabba bárhogy megtudná szerezni a szenátusi alaprajzot.Szerintem.
-Egy bankett miatt (bár megértem, hogy fontos) nem kéne egy részt alapozni.
-Cad Bane elég pitiáner munkát vállalt el pl: egy holokron ellopásához képest.
-engem kezd zavarni, hogy Coruscant lakossága 7-8 fajból tevődik össze, néha jó lenne látni 1-2 új fajt

Pozitívumok:
-a coruscanti piac valami hihetetlen életszerű volt, mint valami kínai negyed :D
-a gyümölcsárus tényleg mint valami vérbeli kereskedő átverte a konzerveket és a kinézete is jó volt
-a droidkarbantartó is jó volt
-Aang szenátor :D
-

danityu 2010.12.29. 12:09:30

Szórakoztató rész az nem vitás. C-3PO ahogy hagyja, hogy egyre több kreditet csaljanak ki belőle...
68%

mpsith 2010.12.29. 13:55:34

89% Nem tom mért húztátok le ennyire, sztem naon jó volt.

Cody1991 2010.12.29. 16:10:19

pocsék rész...az Assassin közelébe se ér...
1%

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2010.12.29. 16:47:44

az alaptörténet nekem se tetszett, de volt itt már elvesztett fénykard körüli történet is... Cad Banetől többet vártam, de droidok azért adták, úgyhogy 72%...

Gree parancsnok 2010.12.29. 17:43:26

nagyon gyenge! elképesztően rossz rész: 30 %

zilllosarkany 2010.12.29. 18:13:53

Hát elég ratyi rèsz,de azért korántsem a legrosszabb a 3.évadból
70% kereken
És szerintem is, coruscant maga egy nagy város, a világ minden tájàról mennek oda emberek, magyarul nem csak pár ithoriannak meg mit tom én minek kéne mászkálnia, máj erről ennyit
Szóval 70%
süti beállítások módosítása