5 nap, és Savage!

Delta Three - Eight "Boss"

 

 

 Biztos már mindenki számolja, de azért én kiteszem ide is, hogy már csak 5 napot kell várnunk ahhoz, hogy először láthassuk Savage Opresst a Clone Warsban. Január hetedikén kerül az amcsiknál adásba, viszont van egy kis változtatás is. Azt olvastam,hogy változott az adásba helyezés időpontja is. Este 8:30/7:30-ra van kiírva, hogy akkor kezdik el sugározni. De ez már csak mellékes, itt a napok mennyiségén van most a hangsúly, ugyanis csaknem 1 hónapja várjuk már az új részt! És emellett még az is itt van,hogy holnaptól ismét suli, ahol lassabban telik az idő, ezzel is tovább idegelve minket. Na de ha már ennyit vártunk, ez a pár nap már nem akadály, és akkor itt lesz végre Darth Savage :D

Kitartás! Kibírjuk, és a 3. évad legjobb második felét láthatjuk majd!

Üdv,
Boss

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr162554314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grievous 2011.01.02. 17:05:11

En milyen szerencses vagyok hogy Szerbiaban lakok mivel nekem januar 17-en kezdodik a tanitasom.

Ruppi a medve 2011.01.02. 18:12:07

Hát...remélem beteljesíti a hozzáfűzött reményeket :D
Azzal nem értek egyet, hogy suliba lassabban telnek a napok.
Nekem 1 hét hamarabb elmegy suliba mint itthon ücsörögve:D(félreértés ne essék jobban szeretek otthon maradni,de akkor is)

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.01.02. 22:31:11

nekünk csak kedden kezdődik a suli:):):)

Nabopolasszar 2011.01.03. 16:35:03

Csak mondom hogy több lesz mint öt nap mert a következő részben először Ventress-t intézik el(talán a végén fog szerepelni egy kicsit de akctionözni biztos nem fog ezen a héten)

grievous 2011.01.03. 16:54:25

@Nabopolasszar: Ez várhato volt, valahogy el kell intézni Assajt, hogy bosszut álhason Dookun Oppressen keresztűl.

Ruppi a medve 2011.01.03. 17:33:47

Viszont, azt a készítők elárulták, hogy innentől vége a politikai részeknek, az elkövetkező 11 rész tömény akció lesz YUPPI :D

Nabopolasszar 2011.01.03. 18:52:06

@grievous: Ez természetes, én is csak azért írtam nehogy valakinek nagy csalódás legyen hogy nem fog sokat szerepelni, ha egyáltalán szerepel majd.(Aztán meg majd lehet olvasni az IQ-nuku hozzászólásokat hogy: Há hó'l Opress, már megint átb*sztak minket!!!)

kav12 2011.01.03. 19:50:53

@Nabopolasszar: én is így vok vele, hogy a 2. évadtól is nagyon sokat vártunk, de volt pár rész, ami nem igazán volt jó A TÖBBIHEZ KÉPEST (mind jó volt a maga szintjén). Aztán a 3. évadtól még többet vártunk, mivel a trailerek alapján orbitálisak lettek, de az a pár rész egymás után a mélyponton... meg az Obi-Bane fénykardcsatáról is nagyon nagyot hittünk... tehát a realisták mostanában (nem csak a TCW-ben :S :P) majdnem egyenlők a pesszimistákkal, aztán a realisták (reméljük) pozitívan csalódnak :)

Ruppi a medve 2011.01.04. 20:32:45

@kav12:
Furcsaság, amin most gondolkodtam el....
Hát....furcsa és egyben érdekes, hogy míg Grievous eddig a sorozatban a Vasseken végez mondjuk 3 klónnal+ egy jedi lovaggal,és Koth hajóján 1(azaz 1) klón halála írható a számlájára.
A Skytop állomáson asszem 3 klónt öl meg, de többet biztosnem.És nagyjából ennyi a termése.
Kis matek:7 klón+1 friss jedi lovag.

Ventress hát....
1 katonát Kaminón kinyírt szépen tény.
Cloak of Darkness 1 lefejezett halott.
Kis matek:2, azaz 2 db klón halott. :DDD

Savage Oppress:A trailerben (!!!!!!) megöl 8 klónt 1 jedit (lehet mestert) és nagy valószínűséggel megöl 1 padawant.
Kis matek:8 klón+1 jedi+1 padawan

És akkor jöjjön a döbbenet:
Grievous 9 rész alatt 8 halott
1,125 részenként 1 halott

Ventress 3 rész alatt 2 halott
1,5 részenként 1 halott

És a részek száma annyi, amennyiben érdemben ott volt.

Ruppi a medve 2011.01.04. 20:38:42

Most vettem észre a végén szarul számoltam fáradt vagyok de a lényeg szerintem világos:D

Delta Three - Eight "Boss" 2011.01.04. 20:42:54

Egyes emberek miken el nem tudnak gondolkodni :D.......én számszerűleg nem néztem meg őket, de az nekem is feltűnt, hogy az eddig 3 és fél évad alatt a Sithek részéről nem volt valami nagy a halott-termelés, viszont annál több a konzervdobozok szétkapása,még akkor is,ha csak a jedik által csavarokra szedetteket nézzük is :D

Delta Three - Eight "Boss" 2011.01.04. 20:43:34

Egyes emberek miken el nem tudnak gondolkodni :D.......én számszerűleg nem néztem meg őket, de az nekem is feltűnt, hogy az eddig 3 és fél évad alatt a Sithek részéről nem volt valami nagy a halott-termelés, viszont annál több a konzervdobozok szétkapása,még akkor is,ha csak a jedik által csavarokra szedetteket nézzük is :D

Delta Three - Eight "Boss" 2011.01.04. 20:45:58

Ugyan nem tudom, hogy miért küldte el kétszer a kommentemet,ezért bocsánat

Ruppinak pedig szeretném megköszönni e számszerű rávilágítást a Sithek "hátramaradottságáról" :D

kav12 2011.01.04. 21:31:48

@Ruppi a medve: Hát, a Cloak of Darkness-ben azért ott voltak a halott klónok, amikor követték Ventress nyomait.
Grievous minden klónnal végzett a kövi részben, plusz a Malevolence-szel (bár nem személyesen) kinyírt sok-sok (plusz a te felsoroltjaid) flottát, stb
De tényleg, eddig én sem gondoltam bele: a sorozatban szinte nem is mutatnak közvetlen közelről levágott élőlényt, még a Geonosison sem. És Ventresst sem mutatták levágni azt a sok klónt, amit nemrég írtam. Kímélnek minket ezektől, mivel a Lair of Grievousben sem nagyon látjuk, ahogy elintézi a droidokat, mivel párral Gore végez. Na, mindegy :Đ Most viszont (az elejével, a gyerekeknek-szólóbbal ellentétben) kezdetét veszi a mészárlás. :Đ

Ruppi a medve 2011.01.05. 06:29:34

@Delta Three - Eight "Boss": Nagyon szívesen és igazából azért írtam ezt ide, hogy mekkora még mindig a különbség Grievousnak és Ventressnek pl: Anakinhoz képest aki lassan szerintem már 1000 droidnál jár a sorozatban:D
@kav12:
A Lair of Grievousban 2 max 3 klónnal végez.
A Cloak of Darknesst megnézem de azokat a klónokat valószínűleg szuper-harci droidok ölik meg, mint a többi csávót a hangárban.Unduli mester nagy vérveszteség árán tudta visszaverni őket.
A Malevolence meg nem ér, ahhoz Grievousnak nagyon kevés köze volt :D Értsd. a saját kezével nem ölt senkit.

Lehet, hogy részenként 1-2 halottal elszámoltam de tény, hogy Oppresst leszámítva, 15-nél több klónt nem öltek meg a "rosszak".Az egész 2 és fél évad alatt.

kav12 2011.01.05. 15:45:56

@Ruppi a medve: Igaz. De szerintem azokkal akkor is Ventress végzett :P
A rosszak azért vannak, mert valakivel kell nagy fénykard párbajokat vívni :P

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.01.05. 17:08:19

11 rész tömény akció... várós lesz:D

Ruppi a medve 2011.01.05. 17:12:09

Aki szereti a meglepetéseket ne nézze meg.:D
www.starwars.com/video/view/001173.html

Azt olvastam viszont, hogy Oppress szerepelni se fog a 12. részben.Hát nemtudom....
És benne lesz a Serenno bolygó is :D Kíváncsi leszek Dooku fészkére, valami Raxus típusú bolygóra számítok.:DD

kav12 2011.01.05. 17:16:10

@Ruppi a medve: én valami Vanqor-ra, csak épületekkel, amik szépek :Đ Tehát Raxus + Vanqor

Delta Three - Eight "Boss" 2011.01.05. 17:18:45

A Raxus tényleg illő lenne Dookuhoz,ámde ha nem nagyon eltérő a Clone Wars (mármint ez a válfaj) a nagyon rajzfilmesítettől, akkor Dooku búvóhelye egy, a Geonosishoz hasonló felszínű bolygón van.

Ruppi a medve 2011.01.05. 17:19:52

@kav12: Az még jobb koktél lenne :D
Gyanítható, hogy a félelmetes Dooku rezidenciája nem lesz egy Hawaii Beach :D

Ruppi a medve 2011.01.05. 17:27:01

@Delta Three - Eight "Boss": Wookipedián nézelődtem és a kis kép jobb alsó sarkában van egy sokatmondó fa dús lombozattal :D
images2.wikia.nocookie.net/__cb20080814211529/starwars/images/thumb/9/94/Serenno2.jpg/250px-Serenno2.jpg
Nem tűnik annyira Geonosis-szerűnek, remélem ilyesmi lesz:D

Delta Three - Eight "Boss" 2011.01.05. 18:48:30

Akkor nemtudom,hogy hány rezidenciája van Dookunak,de amikor a rajzfilmben rátalál Ventressre(akinek mellesleg akkor még egy zöld és egy kék kardja van) és elkábítja majd elviszi a rezidenciájára,ahol bemutatja őt Sidiousnak,akkor totál Geonosis feeling van körülötte,szóval lehet hogy 1nél több kérója van az öreg szakállasbagolyunknak :D

Ruppi a medve 2011.01.05. 19:52:31

@Delta Three - Eight "Boss": Majd meglátjuk már csak 3 nap (szombatra lesz meg szerintem itt szeretett hazánkban:D)
Mellesleg, szerintem Lucas azt csinál Serenno kinézetével amit akar elvégre ő az isten ebben az univerzumban.:D

Gree parancsnok 2011.01.05. 20:36:32

@Delta Three - Eight "Boss": @Ruppi a medve: ez azt tudom serranoról, hogy hasonlít a naboohoz

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.01.05. 22:41:51

@Ruppi a medve: rohadt nagy ez a vidi, thx , de nem akarok spoilerkedni, úgyhogy más inkább nem írok...:)

baliviktor 2011.01.06. 16:02:22

Holnaptól mindenki örülhet :)
Télleg mikor lesz majd fenn a kövi rész??

Ruppi a medve 2011.01.06. 17:55:25

Új részek címei :DDD

15. rész - Január 28 - Overlords
16. rész - Február 04 - Altar Of Mortis

Érdekes lesz főleg a 16. érdekes mi lehet ez a Mortis oltára :D
süti beállítások módosítása