Január karaktere szavazás a Nightsisters után!

ffixer

A cím mindent elmond, annyiban még kifejtem, hogy alapvetően nem ez volt a célom - értsétek: nem emiatt halasztottam el a szavazást-, hanem egyszerűen csak elfelejtettem. De így utólag belegondolva: Érdemes lenne akkor már megvárni a Nightsisters-t, hiszen várhatóan ez a Dathomir-trilógia fog adni annyi friss szereplőt, amennyi egy szavazáshoz kell. Márpedig mindenki jobban szereti, ha a "jó öreg" karakterek helyett rendelkezésre áll pár zsírúj szereplő, nem?
Akár igen, akár nem, ez lesz :P Messze még a január vége, tehát ráérünk elnapolni a szavazást a Nightsisters utánra.
Ui.: Nightsisters sztori leírást majd tőlem várhattok, részértékeléssel kapcsolatban pedig még nem tudom: ha SuperGalaxys ráér, akkor ő, ha nem akkor val'szeg én.
Kitartást addig is, hamarosan itt az új rész :)

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr662565780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sargent 2011.01.10. 17:13:41

Helo Berci vagyok kb mikor lesz a szavazás?

baliviktor 2011.01.10. 19:42:06

Csá Berci!Majd amikor kirakják a blog-ra:D.
De szerintem csak 2 hét múlva lesz.Jövő héten jön az új rész új szereplőkkel.Szerintem azt még megvárják.
süti beállítások módosítása