A januári győztes...Ventress!

ffixer

 Összesen 117 szavazat érkezett a januári szavazásban, ezeknek majdnem felét az ehavi győztes, Ventress kapta.
Na de kezdjük csak hátulról: Utsó lett az előbb emlitett Ventress két merénylőtársa, Na'leth és Karis. Mig előbbi csak 4, addig társa már 8 szavazattal büszkélkedhet.
Ventress egykori mestere, Ky Narec a szavazatok 14%-át birtokolta, tehát összesen 16 voksot gyűjtött. Második helyezett lett az Éjnővérek ANYJA, Talzin, akire 32-en is szavaztak. Ventress-ről már elmondtam, hogy első helyet szerzett, de azt nem, hogy a szavazatoknak kishiján a felét(!!!) Ő kapta. 117-ből 57 szavazat azért nagyon nem semmi. Bezzeg ha Savage is korábban feltűnik, - magyarán lett volna idő belerakni az ehavi szavazásba-, akkor talán kicsit keményebb lett volna a mezőny... Na mindegy, őt majd legközelebb...

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr632590379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zilllosarkany 2011.01.17. 18:46:02

én nem titkolózom, Talzinra szavaztam
Mert:
-tökéletes karakter
-mozgása lassú és kimért
-beszéde visszhangzó és tekintélyes
-nagy cselszövő
-igazi "anya"

nekem az ő személye jött be a legjobban, igaz semmit sem harcolt de mégis nagyon jól szerepelt
Ne értsetek félre, Ventress is jó karakter, de nálam nem ő nyert
Várom az értékelést!!!

Captain Korbel 2011.01.18. 19:20:28

Alighogy vége lesz a Dathomir trilógiának máris újabb kezdődik. Már, ha lehet hinni a wookiepediának.
A történet a Mortis nevű bolygón fog játszódni:
"Overlords" január 28.
"Altar of Mortis" február 11.
"Ghosts of Mortis" február 18.
Jó kis részeknek ígérkeznek. Ezekben a részekben lesz a lila villámokat szóró alak, az angyalszerű lény.
Valószínűleg itt lesz a bolygó, ahol Obi-van és Ahsoka sétál, a klónok, akik másznak valahova lila villanások közepette, Ötös és Visszhang ismét és itt lesz a "gonosz" Ahsoka is.

forrás:
starwars.wikia.com/wiki/The_Clone_Wars:_Season_Three
Valamint a legutolsó trailer, amit már mindenki láthatott.

kav12 2011.01.18. 20:45:04

@Captain Korbel: Nemm hiszem, hogy az mind most jön. :/ Ahsokával biztos várnak, de a goblin Jedit, és Ötöst meg Visszhangot szívesen látnám, meg persze az egyik "overlord"-ot, aki lila villámokat szór, és kézzel hárítja a fénykardot :P Ja, és talán Obi-Wan kezébe tartott kard is az egyik Ghost-é lesz a harmadik részből? (direkt nem szellemet írtam)

danityu 2011.01.19. 12:05:01

Én Ventress-re szavaztam, megérdemelt egy hónap karaktere címet. Elég rossz, hogy szinte alig szerepel; a második évadban egyszer sem tűnt fel. Most kapott egy trilógiát, de úgy érzem, hogy ezután megint alig fogjuk látni. Nem hiszem, hogy meghalasztanák a Witches of the Mist-ben. Viszont ebben az esetben már nem tartozik a szepikhez, valszeg visszatér az Éjnővérekhez és így kiszorul a történetből.

kriso08 2011.01.19. 12:52:23

@Captain Korbel: A lila villámokat szóró alak az állítólag egy Fia vagy Fiú nevű lény ,angol neve Son,és a angyalszerű lény,az pedig állítólag Lánya vagy Lány,angol neve Daughter.Ennek a sztorinak nálam a lényege valahogy nálam nem áll össze.

Ki-Adi-Mundi 2011.01.19. 13:16:05

Majd meglátjuk...
Ja és szerintem is megérdemelte Ventress a hónap karaktere címet nekem nem annyira szimpi karakter de ebben a triológiában én is megkedveltem ,ja és Savage szerintem szuper.van félnivalója a jediknek meg Dokunak is.am a kövi részbe Anakinék megtalálják Savage nyomait.

Delta Three - Eight "Boss" 2011.01.19. 21:27:09

Narendben, egy pár furcsaság,ami nekem valahogy nem áll össze a Monsterben.........Ugye a trailerekben úgy láttuk Savaget,ahogy ennek a résznek a végén......de amikor először megláttam azzal a totálvékony és törékeny girnyó-gizda testével,azthittem lehidalok......rögtön arra tudtam gondolni,hogy ez valami nagy átverés lesz,de aztán eszembe jutott Talzin anya meg a varázstrükkjei a kántáló Sisterekkel......ez még így rendben is volna, csak azt nem értem,hogy az eljárás végén, jójó oké, kigyúrt lesz,megnőnek a szarvai, megnyúlik maga az egész Zabraki teremtés,mélyebb lesz a hangja, gondolom hogy eléggé félelmetes legyen dee........valahogy nem illik ide az,hogy most akkor ilyen simán közlöm vele hogy mit csináljon,és kinyírja a legjobb haverját, talán ha még megkérem rá,akkor ad egy puszikát is......meg minek kellett egyáltalán benyögni azt, hogy az a fejsze,vagy nevezzük annak aminek akarjuk, fel van ruházva az Éjnővérek legmisztikusabb erejével,ha utána simán lecseréli egy dual fénykardra........nameg az, hogy egy szóval sem említik, hogy Maul tesója........bár igaz ez fajon belüli testvérséget is jelenthet, de elvileg tényleg testvérek....namindegy....ez csak pár apróság ami feltűnt nekem miközben néztem ezt az egészet :D
Utóirat:
Arról nem is beszélve,hogy egyik pillanatban Ventress ugráltatja,a másikban meg már Dookunak nyalja a talpát.....ez számomra kicsit furcsa megoldás arra,hogy tőrbecsalják Dookut :D
süti beállítások módosítása