Dátumok és videók

SuperGalaxys

Találtam pár dátumot egy fórumon a harmadik évad utolsó részeinek  várható megjelenési idejéről:

S03E20 • Citadel Rescue • Március 11
S03E21 • Padawan Lost • Március 19
S03E22 • Wookiee Hunt • Március 26

Ezek szerint az utolsó részek a megszokott ütemben jönnek majd hétről-hétre. A hosszú hétvégén tervezem megírni az elmúlt részek értékeléseit, valamint kérésetekre ezeknek már a StarWars.com-os Episode Guide-jait is kirakom az oldalra :) Addig is: sziasztok!

Valamint

Megvan a Citadel Rescue prewiew-je! Sajnos csak fél perces, és nem is történik benne sokminden, csak Anakin meg Tarkin dumálnak. De azért berakom, hadd örüljetek :P

Szerk.: Később találtam még egyet, ami már jóval eseménydúsabb :D Ennek láttán már igazán várom ezt a részt, különösen, hogy nagy valószínűséggel Plo osztaga is feltűnik majd :P Szóval a videó:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr932728063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baliviktor 2011.03.10. 15:53:12

Én pedig kajak úgy tudtam hogy két hetente lesznek csak a részek plusz az évadzáró az két részes lesz de egybe mégpedig április 1-jén.A Citadel Rescue pedig 18-adikán jön ki.

Én legalábbis így tudtam.De végre lesz Chewbacca Ahsoka-val :) Jó részek lesznek.

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.10. 21:21:01

@baliviktor: én is ugy tudtam, hogy áprilisba lesz vége:) amugy nézi vki az Ep. I-et... most nyomják TV-be, nekem megvan dvd-n meg láttam már vagy husszor, de ilyenkor TV-n mindig különlegesebb:D:D:D

danityu 2011.03.11. 11:30:04

@baliviktor: @Wilde: Elméletileg a SKY Movies csatorna adja le március 19-én és 26-án az utolsó két részt. De ezekhez a részekhez nem lesz angol felirat, vagy valami ilyesmi (:D), ezt ollóztam össze. A Cartoon Network április 1-én adja le mindkét részt. Legalábbis a jelenlegi állás szerint.
süti beállítások módosítása