Na most van baaaj...

SuperGalaxys

És már megint történik valami! Komolyan kezdem azt hinni, hogy valami láthatatlan erő nem akarja, hogy minden simán menjen.

1. Mikor le akarom tölteni a részt, a megaupload azt írja ki, hogy "túllépem a letöltési limitet". Kösz.

2. Megnézni engedi, de hangot nem szolgáltat hozzá, így képtelen vagyok normálisan megnézni a részeket.

Szóval, újabb zsákutca. Nem tudtok valami helyet, ahol meg lehet nézni a részeket online, és nem a megavideo? Kösz!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr652739291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.14. 20:55:37

próbálkozz torrenttel... én mindig azzal szedem le a részeket, sosem vesződöm a megauploaddal:)

argu fisto 2011.03.15. 09:27:11

A Mesék a neten.hu-n fönn vannak a részek magyar felirattal. Ott megnézheted. Az is Megaupload, de nekem működik. Próbáld meg!

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.03.15. 14:47:00

@argu fisto: Köszi szépen, ez működik :D Akkor hamaropsan jön az értékelés ;)

zilllosarkany 2011.03.15. 15:22:35

@SuperGalaxys: ha nem baj itt egy videobb is:
www.videobb.com/video/FhTL7PI2engB
aztán menny fel az oldaladra, elolvastam az első évadot!!!!
naon király vót :))
jah és a harmdik részig belekóstoltam a második évadba is ;)

csongor242 2011.03.15. 15:37:20

Vagy nézzétek meg inne:
mesekaneten.blogspot.com/search?q=clone+wars
Itt mindigfenn van FELIRATTAL!

zilllosarkany 2011.03.15. 17:55:30

@SuperGalaxys: am ffixer meg van már????????????????

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.03.16. 06:24:31

@zillosarkany: Nincs, de elvileg valamikor majd feljön.

kav12 2011.03.16. 15:28:01

@Wilde: Szintúgy :Đ Mindig is a fent említett kalózöblöt használom

Sargent 2011.03.16. 17:54:19

Én tok egy oldalt.Habár egy kicsit gázos.Ez egy normális letöltő oldal ,tehát nem csak SWCW részeket lehet letölteni.De nem is ezzel van a baj hanem azzal hogy az oldal használatához meghívó kell.Úgyhogy próbáljatok szerezni.Nekem már van XD.Azoldal neve:www.ncore.cc

UI:Nem vírusos.Ez a világ egyik legvédettebb letöltő oldala.

zilllosarkany 2011.03.19. 14:52:28

király rész!!!!
nekem tetszett... :D
várom a folytatást XD

Ruppi a medve 2011.03.19. 15:41:01

Fent van Youtoube-on a Padawan Lost.
Szerintem azért várjátok meg a holnapot, mert silány a látványa.De aki nagyon nem bír várni az megtalálja.

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.19. 20:05:43

nah én most néztem meg a padawan lost-ot... látványra gyönyörű, tényleg csodálatos, maga a történet nem annyira remekbe szabott, de ez télleg egy jó rész volt:D:D

baliviktor 2011.03.20. 01:28:16

@Wilde: Te honnan töltötted le??Tudnál dobni egy linket lehetőleg HD-sat??

WolfCub 2011.03.20. 10:36:44

Kicsit Predators koppintás, de azért jó rész. Tetszett!

Ruppi a medve 2011.03.20. 10:47:55

Ne vegyétek sértésnek, de semmi különösebb érdemi munka nem folyik az oldalon.
Gondolom sok a dolgotok, megértem nekem is, de azért 1-2 óra szerintem nem akkora feláldozás a hétvégéből, hogy írjatok 1 részértékelést.

A résszel kapcsolatban:Nagyon Predators koppintás volt, de jól sült el.Belevitték a SW érzést is.Bravó!

zilllosarkany 2011.03.20. 11:06:13

am nem naon értettem(nem vaok hülye, csak nem tok angolul)
odáig vili, h csatáznak s győznek, de h a trandoshanok mér nyírbálják a padawanakot azt már nem értem, szórakozásból???

zilllosarkany 2011.03.20. 11:09:16

am vki tudna olyan oldalt, ahonnan le tudnám tölteni a részeket(bármilyen nyelven)...
eddig csak online néztem, de most már úgy gondolom itt az idő, h nagy töltögetést csináljak :)

Ruppi a medve 2011.03.20. 11:27:19

@zilllosarkany: A trandoshiak azért rabolnak el foglyokat(nem csak padawanokat), hogy egy vadászat alkalmával az összeset megöljék és trófeát készítsenek belőlük.
Az erődben láthatóak gran, ithoriai, gungan, reek, wampa, vuki fejek.Ahsokának és barátainak is ez lesz a sorsuk, ha meghalnak.
Összegezve ez a csoport a galaxisból lényeket rabol el és szórakozásból lemészárolják őket.

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.20. 12:35:23

SPOILER - aki nem látta még a részt az ne olvassa...
én azt sajnálom, hogy keveset láttunk a feluciából, illetve hogy hamar elment ez a rész... szal mikor már a végére értem, azt hittem hogy még csak 10 perc telt el belőle, erre rá kellett döbbenjek, hogy már vége is van a résznek, elég gyorsan telt az idő, de már várom a következőt:D
@Ruppi a medve: mondjuk én azt kissé nonszensz-nek tartom, hogy ezek a trandoshanok az életük kockáztatásával csak ugy direkt belekeverednek egy közt. - szepi csatába, pusztán azért, hogy aztán a foglyokat levadásszák.... hát tökös dolog meg minden, de bármikor meghalhatnak a csata közbe és ejthetnének foglyokat nyugodtabb körülmények között is, szal nekem ez egy kicsit valószerűtlen....
@baliviktor: torrenttel szedtem le:)

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.03.20. 14:18:21

Bocs az inaktivitásért, de jelenleg el vagyok halmozva tanulnivalókkal, úgyhogy nincs nagyon időm a blogra a hétvégén :S Bocs, de nem tudok mit csinálni.

zilllosarkany 2011.03.21. 15:29:54

szal akkor mániákusak, és a trófeákért kockáztatják az életüket... fura észjárás : /
am @SuperGalaxys: de most komolyan, téged megértelek, de hol van boss, lenrok és fixer???
ne higgyétek, h nekem nincs tanulnivalóm, van elég, de pl őket már egy éve nem láttam, kivéve fixert, őt egy hónapja :S

kav12 2011.03.21. 16:20:49

@zilllosarkany: Nem kockáztatják vadászat közbe, mivel tudják, hogy a foglyoknak az önbecsülése, az önbizalma már elszállt, amikor elrabolták, így könnyű levadászni őket. És a csata közben meg kivárják a megfelelő pillanatot, gondolom gyakorlottak már az ilyenben...

zilllosarkany 2011.03.24. 14:54:55

akk is. pl kalifa majdnem megfojtotta az egyiket, mindegy, az a lényeg h hülyék :S

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.24. 20:24:52

@zilllosarkany: rövid, tömör, lényegretörő vélemény:D:D de emellett igaz...

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2011.03.25. 18:15:59

én így 8. végére már nem szoktam tanulni,mert már úgyis felvettek a gimibe. :D

zilllosarkany 2011.03.25. 19:01:06

@DJnorbi2: ez nem tom h jön ide, de azért király XD biztos jó így az élet :)
am 11 napja áll a blog :( mi a sz@rt csinál lenrok és boss??????
és ffixer hun van??????

ez a két kérdés foglakoztat engemet,
válaszoljatok, s tegyetek eleget,
mert tudnom kell, mi az igaz,
s hulljon, az eső, szintúgy a gaz

zilllosarkany :)

Razool91 2011.03.26. 01:42:03

Az a vicces ebben az inaktivításban, hogy a 4 szerkesztő közül egy se ér rá. Ráadásul én felajánlottam, hogy besegítek, de nem kértek belőle. Hát ezek után, nem tudok mit mondani...

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.03.26. 09:10:09

@zilllosarkany: Nem tudom, mit csinál lenrok és Boss, és azt sem tudom, hogy ffixer miért nem képes feljönni a hétvégén, és egy istenverte kommentet írni, hogy hol volt. Én részemről még mindig el vagyok havazva, úgyhogy sajnálom, de nem tudok nagyon foglalkozni az oldallal :S

zilllosarkany 2011.03.26. 09:43:55

@SuperGalaxys: oks h neked tanulni kell, én is szinte csak hétvégén érek rá, de a többiek... tényleg, lenrok már a LAAT/is bejegyzése óta nem láttam (ez kis túlzás), és boss, őt meg azóta amióta megírta azt a bejegyzést h társszerkesztő lesz...:S
nah, és ffixer, elvileg övé a blog, vagy nem??? de... :S
hogyha évekig tartó betegségben szenvednek, akk bocsi, de nem hiszem h erről lenne szó...
lapozgatom az oldalakta, s mindegyik bejegyzés a tiéd, sztem ennek nem így kénne lennie...
és simán felvehetn(étek) razoolt is. sztem ha mondjuk per pillanat 1 szerkesztő van, simán lehetne még1

nah, én így gondolom... ha eygszer megjönnek, már ha lesz ilyen, akk...
bar nekem az a velemenyem, hogy SG csak te vagy, a tobbiek kiszalltak... ez egy elég sötét kilátás, de sztem így van…

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.26. 09:45:32

@Razool91: ez rendes volt tőled, hogy felajánlottad...

zilllosarkany 2011.03.26. 09:46:32

am nincs új rész… pedig már tökre vártam… és a prewiewjében azt írják hogy april1, magyarul még1 hét… sz@r ügy…

baliviktor 2011.03.26. 13:07:33

@zilllosarkany: ha minden igaz ma este jön a rész!!:D:D

baliviktor 2011.03.26. 18:57:40

@Ruppi a medve: HD-sat tudnál linkbe rakni??Nézzétek el nekem ezt a Hd mániámat lécci csak szeretném szép felbontásban nézni :D

danityu 2011.03.26. 19:35:01

Na itt van megaupload két részletben:
www.megaupload.com/?d=BGZJ35IQ
www.megaupload.com/?d=VZF7NRAO

Ha ez se jó akkor feladom... :(

zilllosarkany 2011.03.26. 20:28:16

úhh, köszi :) már kezdtem megijedni, de akk mi volt az az april 1 es írás, nah mindegy, mégegyszer kösz, már le is töltöttem :)
nah, Spoiler- először nézze meg, aki még nem látta :)
először is, a grafika naon fejlődött, extra szép :)
a trandoshanok továbbra is királyok, csuvi is naon jó. meg a többi wookie is, a csaták királyak, de két kérdés:
- Ha Jinxnél ott van a fegyó, akk mér nem lövi le a tarndoshant??? mér csak ütögeti ?
- Azt nem értettem, csuvit úgy fogták el, mit a többit???
- Az egyik utolsó jelenet, amikor a főnök harcol ahsokával, nem tom ti észrevettétek- e, de a háttérben ott van az indiből a kristálykoponya??? hát ez meg h van, lehet h nem az, de rohadtul hasonlít rá :)
nah, szal méltó évadzáró a cw. hez, naon tetszett...
várjuk a Season 4 et, Dark Forces
nem ez a címe, én találtam ki :P sztem nem rossz :P

baliviktor 2011.03.26. 21:04:58

Hogy kell feliratot kikapcsolni??Mert alapértelmezettben ki van kapcsolva de amúgy sajnos van felirat :S.Ráadásul angol úgyhogy pláne nem kell :@

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.26. 21:28:24

@baliviktor: mármint hol kell kikapcsolni miközbe nézed? mert az lejátszóprogramtól függ, de általában a beállítások menüben... am. látta már vki a részt, sztem odab*sz, jó kis évadzáró:) nem akarok spoilerkedni, de van egy meglepetés szereplő is a részben.....

zilllosarkany 2011.03.26. 21:36:16

@Wilde: hát én láttam, de nem tudom kire gondolsz...
de am tényleg kibeb+szott jó
de tényleg, szerintetek nem úgy néz ki mint a kristálykoponya az indiből??? vagy csak én vaok ilyen fantáziadús :)

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.27. 10:51:00

@zilllosarkany: most mire gondolsz ezzel a kristálykoponyával:)?

SPOILER KEZD.
amugy Sugira gondoltam
SPOILER VÉGE

Dwahi 2011.03.28. 23:45:15

jah, Sugi is feltűnt. amugy a spoilerekről annyit, hogy aki még nem látta a részt és mégis ezt a fórumot nézi, annak: IGEN KIJÖTT LE LEHET SZEDNI ÉS NAGYON JÓ. összességében is elég fain volt ez az évad. az utolsó két rész (lehet hogy csak számomra) nagyon izgalmas volt, mégpedig amiatt, hogy semmi fénykard. szétparáztam magam közben, mert ha egy jedinél nincs nála a fegyvere, akkor bármi megtörténhet, márpedig Ashokát le kell rázni valahogy, mivel a III. filmben nincs benne. mellesleg egészen megkedveltem ezt az új, komolyabb, felnőttesebb Ashokát... a ruhája mindenképp királyabb, a dupla kard pedig mindig is stílusos volt

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.29. 18:27:24

@Dwahi: én is ezt éreztem, pl. mikor a trandoshan vezér megfordult és Ahsoka meg ott lapult éppen a fa alatt még tod ott a rész elején, nah az beszarás volt:D:D és tényleg jobb ez az uj Ahsoka mint a régi, lehet hogy Filoniék is rájöttek, hogy a régi jelleme annyira nem jött be senkinekse...

kav12 2011.03.29. 20:49:52

Kis érdekesség, ami biztos benne lesz az érdekességek listájában: Yoda lehet, hogy most ismerkedik meg azokkal a bizonyos "jó kapcsolatokkal", amikről beszélt az epIII-ban, és éppen ezért ő megy akkor a Kashyyykra :P

DarkTerritory 2011.03.29. 22:00:14

ez az oldal totál meghalt? vicc...

Razool91 2011.03.29. 22:41:07

@DarkTerritory: én már mondtam egy javaslatot, de látod, még mindig mennyire találtam fülekre. Mindegy, nem fogok könyörögni. :D

baliviktor 2011.03.29. 22:44:20

@Razool91: jah csak holnap meg léccilécciléccilécciléccilécci vegyetek feeeeeeeeeeellll!!!XDXD

Razool91 2011.03.29. 23:00:53

@baliviktor: én könyörögjek, hogy nektek jobb legyen? xD kösz :D

danityu 2011.03.30. 12:36:28

Én támogatnám Razool91 felvételét a szerkesztők közé. Vannak még néhányan akik nem pártoltak el teljesen az oldaltól. Szerintem nem kellene őket is elüldözni. Razool jelezte, hogy szerkesztene és még csak reagálás sem érkezik a felvetésére. Mert ugye már korábban és jelezte ezt. Tényleg mi akadályozza meg azt, hogy felvegyétek? SuperGalaxys elsősorban hozzád intézem szavaim, mert Te még felnézel ide. Remélem minél hamarabb elolvasod és levonod a megfelelő következtetést. Hisz Te sem érsz rá szerkeszteni, de azt talán szeretnéd, hogy az oldal működjön tovább. Tehát: várom az eredményt.

baliviktor 2011.03.30. 15:16:12

@Razool91: Ne érts félre én nagyon örülnék ha te szerkesztő lennél de csak akkor ha karbantartod az oldalt mert még egy töketlen naplopó nem kell nekünk:).Szal én adom a véleményt hogy felvegyenek de akkor legalább szerkeszd is majd meg!!

Duyse 2011.03.30. 18:29:13

Én sztem már mind a 4 szerkesztőnek elment valamilyen szinten a kedve az egésztől. ffixer is mondja hogy nincs naon kedve nézni a blogot bár hamarosan írni fog egy-két bejegyzést! (Meg ha 3 embernek meg van egymás mobilszáma hogy-hogy nem tudják megbeszélni hogy mondjuk néhány naponta valamelyikük írjon egy bejegyzést???)

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.03.31. 06:54:43

@Razool91: Én felvennélek, de amíg nyíltan nem mondott le senki, addig négyen vagyunk, és egyedül nm szeretnék döntést hozni. De mivel a többiek már közel egy hónapja nem jelentkeztek, felveszlek. De akkor vegyél fel msn-re, ott van fenn a címem!
@Duyse: Jó, de légyszi, kérd meg, hogy írjon már egy kommentet annyi szveggel, hogy "Itt vagyok!" Nem kell bejegyzés, semmi, csak írjobn egy kommentet, vagy jöjjön fel msn-re! Amúgy nincs meg egymásnak a mobilszámunk.
@danityu: Én nem üldözök el senkit.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.03.31. 06:58:29

@Razool91: Ja, és kéne az e-mail címed is, mert anélkül nem tudlak felvenni.

starwarsgrievous 2011.03.31. 14:09:27

Hát, sziasztok! Már rég írtam kommentet, de attól még nézem az oldalt. Azt tapasztaltam az oldallal kapcsolatban hogy igaza van DarkTerritory-nak.

Razool91 2011.03.31. 16:25:42

@SuperGalaxys: Felvettelek msn-re. Az e-mail-em pedig: razool91@citromail.hu
süti beállítások módosítása