Helyzet

SuperGalaxys

Nos, első és talán legfontosabb, hogy Razool91-et köszönthetjük szerkesztői körünkben, akinek biztosan velem együtt kívántok sok szerencsét. :)

Valamint elkezdtem készíteni egy úgy designt a blognak, amivel sokkal korszerűbben és szebben fog kinézni remélem ez jobban fog tetszeni mint a múltkori... próba.

Ezenkívül bocsánatot kérek, hogy az utóbbi időben ismét inaktív voltam, de töriversenyre készültem, amit végül is tegnap írtam meg. Sajnálom, de kimerült voltam minden nap, úgyhogy nem volt túl sok kedvem szerkeszteni a blogot. De mivel ez lezajlott, mostantól már tudok rá időt szánni ;)

Szóval, ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr462791630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baliviktor 2011.04.01. 17:53:01

Na akkor most mi a helyzet??

baliviktor 2011.04.01. 18:59:40

És mikorra lesz kész az új külső??

Razool91 2011.04.01. 22:24:22

Nem nagyon látlak msn-en, SuperGalaxys.

Ruppi a medve 2011.04.02. 08:12:15

Nagyon sokatmondó érdekességek vannak az előzetesben, amit meg is köszönök starwarsgrievousnak. :)

Először is:
-II. típusú klónpáncélok, azaz már a ROTS-ban használatos páncélok jönnek a sorozatba
-belecsempészik a 4. évadba az ősi quarren-mon calamari viszályt.
Az évadzáróba is beletették a wookiee-trandoshi ellentétet, és most újabb ilyen adalékot kapunk.
Dac bolygója így kinézetre is gyönyörű.
-És a végén remélem mindenki észrevette Christophsis bolygóját, tehát visszatérő elem lesz.

Razool91 2011.04.02. 16:26:06

@SuperGalaxys: Nem értem a dolgot. Mindegy, akkor itt az én címem: rzolee912@citromail.hu

Dwahi 2011.04.02. 21:58:57

hogy sikerült a töriverseny?

petitrooper 2011.04.03. 10:31:20

Nem tudunk vmit ffixerről vagy végleg lelépett

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.04.03. 14:23:06

@petitrooper: Amennyit tudunk, azt duyse által tudjuk; ez pedig az, hogy mostanában nincs kedve szerkeszteni a blogot, és ritkán jön fel. Elvileg majd valamikor visszatér...
süti beállítások módosítása