Weapons Factory - szinkronos benyomások

ffixer

A 6.-ik részről továbbra is tartom a véleményemet. Azaz egy nagyon jól összerakott vicces-izgalmas rész tele jó szereplőkkel, ráadásul remekül bemutatja a két mester-padawan (na jó, Anakinnak nincs mester kinevezése, de akkor is van padawanja...) páros közti különbséget. Még Luminara Unduli szigorú nevelés alatt tartja padawanját, Barris-t, addig Ashoka és Anakin inkább olyan, mint egy tesó meg a kishúga.
Folyton veszekednek, viccelődnek egymással, de amikor szükség van rá, akkor összetartanak. Ashoka ugyebár ebben a részben azt hiszi, hogy a 'mestere' nem bízik meg benne, de amikor az életéről van szó, akkor Anankin nem hagyja cserben.
Na de nézzük is először, hogy milyenek a szinkronhangok. Szerintem mindenki arra kiváncsi, hogy Luminara-jé, és Barris-é milyen.
Luminara-t már hallhattuk a múltkori részben is, kb. egy mondat erejéig, meg az első évadban is felbukkant egyszer-kétszer. Emlékezetem szerint nem cseréltek nála szinkronhangot. Szerintem olyan átlagos... Teljesen elmegy, nem fáj az ember füle, amikor hallgatni kell őt. Eredetiben sem volt annyira nagy szám, és itt sem az. Mondhatni teljesen megfelel...
Aztán itt van Barris. Szerintem nagyon jó karakter volt ő az eredetiben, és ehhez bizony sokat adott az a tény is, hogy nagyon jó volt a szinkronhangja.
A Meredith Salenger nevű színésznő - akiről az előtt soha nem is hallottam, bár lehet hogy attól még ő híres, csak én vagyok tudatlan- adta a hangját egyébként...
Szóval az eredetiben jó volt nagyon, tökéletesen illett hozzá ez a hang.
Sajnos itt ez is ugyanolyan átlagos, mint a mestere hangja. Csak még Luminara-nal ez nem volt olyan nagy baj, itt kifejezetten csalódás. Persze ettől még szimpatikus marad Barris, csak nem annyira... De azért ez a magyarhang sem annyira rossz...
Aztán található még benne 1-2 furcsaság is. Volt egy olyan párbeszéd, ami kész... Háth...hehh.....Na jó ezt inkább leírom:

Unduli
: A nyílt támadás kockázatos, nagy vérveszteséggel járna.
Anakin: De még több vér fog folyni, ha a gyár termelni kezd (droidokat - a szerk.).

Hát ezen köpni-nyelni nem tudtam. Először is, 'nagy vérveszteséggel járna'.
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nekem ez tökre úgyhangzott, mintha Unduli mester azt nézné, hogy mennyi vért veszthetnek a katonák, vagy nem is tudom... De ez így elég hülyén hangzik.
DE EZ MÉG SEMMI!
"...még több vér fog folyni..." - Most komolyan, látott már valaki ebben a sorozatban vért folyni? Oké, a Children of the Fosban Cad Bane-nek volt (zöld) vére, de alapból az se folyt... Mintha a szinkronért felelős ember(ek?) azt hitték volna, hogy nem a CW-t szinkronizálják, hanem valami nagyobb vérmennyiséggel büszkélkedhető sorozatot.
Szóval ez szerintem kész... Tudom, hogy csak egy hiba, de teljesen ellentmond az egész sorozatnak. Minimum olyan, mintha Luminara 'kronométerek' helyett 'walkie-talkie'-kat mondott volna.

De ne értsetek félre. Attól még, hogy ennyire belementem ebbe a hibába, ez még egyáltalán nem jelenti azt, hogy rossz lenne a szinkronizált Weapons Factory.
Ha a hangokat nézzük, akkor talán egy hangyányit le vannak maradva az eredetitől, de még így is bőven szórakoztató.

Ráadásul ha lemaradtál róla, nem kell szerdáig várnod, hisz most is megnézheted!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr512003951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Commander Bly 2010.05.15. 09:23:04

Na ezt utálom benne,mivel gyerekenek készült vért nem rakhatnak be,meg asse mutatják mikor valakit pl. átszurnak,csak egyszer kétszer..

Xefim 2010.05.15. 18:50:12

Más szinkronizálja Luminarat az elsőévadban, más a Landing at point rainen és más a weapons factoryban. Nekem legjobban az első évadban tetszett, de még az sem az igazi. Sztem eredetiben, angolul jó hangja van.

Tetezui · http://www.starwarstheclonewars.weboldala.net/forum 2010.05.16. 15:38:34

@Xefim: És más szinkronizálja a Tartakovsky félébn is :D

Cody1991 2010.05.17. 05:00:28

ti kit kefélnétek meg Ahsokát vagy Barrist? :D
Csak úgy eszembe jutott a képről xD

pc.demo (törölt) 2010.05.17. 16:22:06

@Cody1991: Öhm.Ezt gondolt át mégegyszer.

Így szinkronosan kicsit más hatást kelt, főleg mivel láttam eredetiben(pár mondatot értettem abból is), felirattal, és most szinkronnal és szinte mindenhol mást mondanak.mármint eredetiben felirattal és szinkronnal.

barkó 2010.05.17. 18:10:34

@Cody1991: Mindkettőt :D Hát nem tudom inkább Ahsokát! Hihetetlenül nagy baromságot találtál ki :XD

Cody1991 2010.05.17. 18:24:47

Most istenem, ami a szívemen a számon xD

Xefim 2010.05.17. 18:58:55

@Cody1991: én inkább Barrist, Ashoka szarvai meg nyúlványai nem nagyon jönnek be :DXD

hülye,,, :D

Cody1991 2010.05.17. 19:17:57

Szarvai? xD
max lekkui... de engem nem zavarnak :D

barkó 2010.05.18. 07:53:18

@Cody1991: Azt a rajongói kézikönyvem fajcsápnak emlegeti! Hihetetlen baromság. Miért te melyiket?

Ariza (törölt) 2010.05.18. 14:12:27

Hát én egyiket se. Az egész Star Warsból max. Padmét + Mara Jadet(van róla egy youtube-os vidi ahol még viszonylag suna pozitív, mer ami a wookie-n van kitéve róla kép az naon szar). De vmi jó kis twi'lek csajt azér bevállalnék a lekkuival együtt:D:D:D

barkó 2010.05.18. 16:06:09

Nem akarnám tudni mondjuk, hogy a gyerekek milyenek lennének! Undorító. Max kotont használok! :XD Az biztos, hogy Veentrest nem vállalnám be. Talán Aayla Securát, vagy Luminara Undulit. Ja meg Padmét.

csibesz07 2010.05.18. 17:48:59

Ha nem volt még akkor lehetne egy ilyen szavazás is.:)

csibesz07 2010.05.18. 17:52:00

Ha nem volt még ilyen szavazás akkor itt az ideje.:)

Xefim 2010.05.18. 17:58:04

Hát Aaylat és Padmét én is bevállalnám... :D

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.05.18. 18:09:15

Hát látom elég érdekes témákat vetettetek fel, amióta nem néztem az oldalt...
@barkó: Egyébként az SW-ben is van, hogy két fajnak születik gyereke. Pl. Aurra is egy félig ember, félig nemtom micsoda lény. Persze csúnya is szegény eléggé :P
Persze nem szólok be senkinek, már ha valaki Aurra-t beválaln... mind1...

Cody1991 2010.05.18. 18:13:36

@barkó: Hát valamiért Ahsoka a nyerő, de Aaylának is hihetetlen jó formái vannak :D
Aztán peprsze Padmé se rossz, de ő inkább csak az EP2 végén a hiányos cuccaiban jön be xDD

itt az oldalam, mindenki megtalálhatja a neki valót: (Ahsoka, Padmé, Leia, Mara, Aayla stb.) :D tudom, kicsit beteges, de hát ez van. Nehogy azt mondjátok h ti még nem gondolkoztatok ilyesmin :PPP

pc.demo (törölt) 2010.05.18. 18:24:38

Basszus ez undorító!Ki izgul fel egyáltalán animek-től?ebbe eddig szerencsére nem gondoltam bele, most meg próbálom elfelejteni.
@Cody1991: nem, nem gondolkoztam ilyesmin.hidd el.
remélem hamar el is felejtem ezt a témát, de mivel mazohista vagyok ránéztem a blogodra.ilyet neeee.

Lok Durd 2010.05.18. 19:03:26

@Cody1991: Te blogod? Normálisabb vagy mint hittem! Hát most mondjam azt, hogy nem gondolkoztam? Nem, hazudnék ha ezt mondanám! Barisról nincsen?

Sulfa 2010.05.18. 19:06:10

@Cody1991: De kurva jó blogod van! Ja egyébként kéne Barrisról is. Mondjuk van amelyik már kicsit túlzás, de...
Szerintem nem beteges. Egy serdülő vagy bármilyen más korú férfinak (esetleg nőnek) lehetnek ilyen vágyai, ez beállítottságtól függ. Kéne egy ilyen szavazás: Ki a legjobb csaj a CW-ben. Jó blogod van ember! Nagyon állat. Van benne undfrító kép is, de, jó!

Cody1991 2010.05.18. 19:28:13

Köszi, örülök akinek tetszik. :D
Barrissről nem nagyon találtam, de egy közös képen rajta van Ahsokával ;)

Ariza (törölt) 2010.05.18. 19:37:14

@Cody1991: EZ ténleg fain. De ott a végén az a Yuuzhan Vongos az vmi BDSM orgia vagy mi, az ott má naon rape, de jó az oldi. Mara ebben a vidiben sztem egész jól néz ki - www.youtube.com/watch?v=sF7c9ihR4UY&feature=related oan egy 1:56-körül nézzétek meg:D

barkó 2010.05.19. 20:01:39

Van egy sokkal szolidabb képem Ashokáról ,,lenge öltözékben".

pc.demo (törölt) 2010.05.19. 20:44:59

@Cody1991: Egyéltalán hol találsz ilyen képeket?

Cody1991 2010.05.19. 22:15:24

@pc.demo: különböző oldalakról szedtem le, azokat, amik nekem bejönnek és összegyűjtöttem h másoknak ne kelljen keresnie :D

barkó 2010.05.20. 17:17:20

Na jó lebuktam :XD Eddig négy-öt Ahsoks képet találtam meg egy két Aayla meg Padmé is van. De te régóta csinálhatod. Nekem tetszik a téma.

barkó 2010.05.21. 18:11:43

@Cody1991: Tudom miért Ahsoka a nyerő. Jó picsás :D Mondjuk ez igaz. Ráizgultam az Ahsokás képeidre :XDDDDDDDDDDDDD

Cody1991 2010.05.22. 03:16:05

@barkó: Az nem kifejezés :D
Felhúznám magamra a kiscsillagot xDD Annyira jó kis buksza xDDDD

NeSsoN 2010.05.22. 08:28:02

istenem ennyi beteget

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.05.22. 08:46:39

@Cody1991: @barkó: Ez már nem ide való téma, úgyhogy folytassátok az OFF-ban, vagy azon a blogon.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.05.22. 08:48:32

És persze ha továbbra is folytatjátok, az oldal szabályzata értelmében egy napos bannolást kaptok!

NeSsoN 2010.05.22. 08:58:32

hát mondjuk ez már tényleg beteges (nagyon) biztos egész nap anime sexet néznek XD

pc.demo (törölt) 2010.05.25. 11:37:45

, mikről maradok le míg Erdélyben vagyok....
süti beállítások módosítása