3. évad 14. rész: Witches of the Mist - Vélemény

SuperGalaxys

Én sokminden vagyok, de biztos nem a hosszú értékelések híve, mert azt úgyse fogja elolvasni senki. Nos, mivel ismét fel kell támasztani a blogot, és mivel már mindenki ég a vágytól, hogy értékelhesse a kimaradt részeket, megírom ezt a véleményt. Persze közben a kis netbook már javában puffereli a 16. rész online verzióját, úgyhogy mire végzek ezzel, és a tizenötödik rész értékelésével is, már akadozásmentesen nézhetem. Na, ennyit a mellébeszélésről, csapjunk a banthák közé!

A rész ugyebár Savage Opress képzéséről szól, és én azt tudnám mondani, hogy ez nagyon el lett sietve. Valahogy túl gyorsan megtörténik minden, és a rész azt a benyomást kelti, hogy a zabrak három órával a kiképzése kezdete után, megy is a Toydariára. Apropó Toydaria...

A bolygó ugyanúgy néz ki, ahogy eddig, az égvilágon nem változott semmit (megjegyzem, ezt nem sértésnek szánom, nem lehet minden részhez új bolygót csinálni). Savage betör, pusztít, elmegy, és szerintem remekül érződik, hogy csak az Éjnővérek varázslata hajtja. Alig beszél, és annyira elönti az erő, és a düh, hogy megöli szegény Katuunkot... Hát, ennyit erről.

Savage jelleme mellett a rész másik nagy pozitívuma a fénykardpárbaj Dooku hajóján. Röhögnöm kellett rajt, mert olyan finoman, de komikus. Itt főleg arra gondolok, mikor Savage állandóan Dookunak ront, ő meg "visszaáramozza" a zabrakot... Inkább nézzétek meg.

Szóval, nagyjából ennyi. Izgalmas, humoros, eseménydús (talán túlságosan is) Azt ígértem, rövid lesz, de ha már nem lett az, itt nem hablatyolok fölöslegesen. 

Szerintem: 87%

Szerintetek: -%

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr872648628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2011.02.09. 16:09:50

Én minden hosszú értékelést elolvasok, de még a rövideket is :Đ :P
Szóval, én túlságosan zsúfoltnak éreztem ezt az egész trilógiát, de ezt a részt a legjobban. A végén a párbaj nekem nagyon tetszett, komikus volt (még az a példa is, amit leírtál, de még az is) amikor Dooku és a Jedik nem tudtak egymás létezéséről, sőt, a Jedik csak Opressről tudtak, még Ventressről sem :Đ És mindig kb fél percen múlt, hogy találkozzanak xĐ Meg az az Erővel való eltérítés a fénykardnak, az nagyon jó, és erre rátesz az, hogy puszta kézzel az Apa hárítja, irányítja :P A végén maga a testrész egy fénykard lesz xĐ Nah, szóval: 92% az akciók és a zsúfoltság miatt.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.02.09. 16:32:12

Most a Witches of the Mistről írtál, vagy az Overlordsról? Mert nekem úgy tűnt, mindkettőről xD

kav12 2011.02.09. 16:47:04

@SuperGalaxys: xĐ csak erről, mivel ebbe a bejegyzésbe írtam :P

Gree parancsnok 2011.02.09. 18:11:29

a klassz trilógia legelcsapottabb része:
érdekes, de nem jött be. a csata jó a végén, de azt nagyon elhamrkodták.
szerintem: 80 %

zilllosarkany 2011.02.09. 19:31:23

végre eljött ez a perc... akármit mondtok, nekem nagyon tetszett. Végig nagyon izgalmas volt, s szomorú is, mert Katunkoo( én megkedveltem) meghal, de nem csak hogy meghal, még Savage dobálja össze- vissza, meggyalázza a hulláját.

Pozitívumok:
- a rész

Negatívumok:
- igen, sztem is kicsit túl sokat a akartak beletenni egy részbe, 4 részben élvezetesebb lett volna

na mindegy, mint mondtam, végre eljött ez a perc, hogy a Witches of the Mist című SWTCW epizódra 100%- ot adjak.
a triológiából nekem a Monster a "gyengepont", de az is nagyon jó. Sztem Katie Lucas a cw legjobb triológiáját hozta össze nekünk, mind a történet, mind az akciók, meg minden
nah szóval 100%

Ki-Adi-Mundi 2011.02.09. 20:45:56

hát... télleg sok volt 1 részbe kár h ien későn van az értékelés mert amit írni akartam elfelejtettem @zilllosarkany: szerintem meg a triológiából a monster volt a legjobb

Ki-Adi-Mundi 2011.02.09. 20:48:01

bocs véletlenül rákattoltam 85% ja és gyorsan rakjétok be a mortis os triológiáknak az értékelését

danityu 2011.02.10. 10:39:47

A rész tényleg összecsapott lett, Savage túl hamar lett túl erős. Katuunko halála engem nagyon szíven ütött főleg, hogy ez az állat utána megalázza a holttestét. Anakin és Obi-Wan humorát nem lehet megunni. Ventress meg hiába erős Sidious szerint, egy Sith nagyúrhoz képest semmi ez az erő.
92%

DarkTerritory 2011.02.10. 16:50:22

tényleg gyors volt ez a triológia én 1-2 résszel még húztam volna 79%

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.02.12. 19:20:52

egyik kedvenc CW részem... csak azért adok rá 98%-ot, mert megadom az esélyt hogy lesz még nála jobb is..:)
süti beállítások módosítása